וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: אום אל פאחם כפתה 1:1 על הפועל רעננה

דיאב (84) מנע מהמארחים לעקוף את מכבי פ"ת המוליכה. יבנה ניצחה 1:2 את ראשון לציון, 0:2 לכפר סבא על אחי נצרת

מכבי פתח תקוה קיבלה פרס נוסף על הניצחון בדרבי. הפועל רעננה רצתה לחזור לפסגה, אבל ספגה בדקה האחרונה וסיימה הערב (שני) ב-1:1 מול מכבי אום אל פאחם שהשאיר אותה עם 37 נקודות במקום השני, בפיגור נקודה ממכבי פתח תקוה. קצת יותר למטה, מכבי יבנה קטעה את רצף התוצאות הרעות עם 1:2 על הפועל ראשון לציון, בעוד נועלת הטבלה הפועל כפר סבא העמיקה את המשבר של אחי נצרת עם 0:2.

תומר קשטן, מאמן הפועל רעננה. ברני ארדוב
שתי נקודות הלכו לאיבוד. תומר קשטן/ברני ארדוב

הפועל רעננה - מכבי אום אל פאחם 1:1

הקבוצה של תומר קשטן קיוותה להתאושש מההפסד בדרבי למכבי הרצליה ולשוב אל המקום הראשון, אבל מכבי אום אל פאחם מנעה זאת ממנה ושחזרה את המפגש בין הקבוצות בסיבוב הראשון. גם אז הפועל רעננה הובילה, אבל פנדל של הילאל מוסא קבע שוויון. הפעם אופיר מלמד העלה את המארחים ליתרון בדקה ה-43 עם שערו השני העונה, אך אום אל פאחם הגיבה עם שער של אחמד דיאב שש דקות לסיום והשאירה את רעננה במקום השני.

מכבי יבנה - הפועל ראשון לציון 1:2

אחרי תשעה משחקים ללא ניצחון, מתוכם חמישה הפסדים, מכבי יבנה סוף כל סוף חזרה לנצח. המארחים ידעו שהתחתית בוערת מתחת לרגליהם, צירפו במהלך השבוע את עידן ציון (מ.ס. אשדוד), ירדן אבוחצירא (הפועל באר שבע) והגינאי אלייה קמארה, ולקחו את הנקודות מול הקבוצה של אייל לחמן, שהנחילה ליבנה את הפסד הבכורה במחזור השישי. ראשון לציון הופיעה אחרי שבעה משחקים ללא הפסד, אבל איבדה את עומר אצילי בכרטיס אדום בדקה ה-41, ומשם המשחק השתנה. אורן ניסים הוותיק העלה את יבנה ליתרון בדקה ה-55, ואוראל אדרי שחזר מפציעה נעץ את השני בדקה ה-73. שלומי בן עשור צימק שש דקות לסיום.

הפועל כפר סבא - מכבי אחי נצרת 0:2

ניצחון ראשון לתמיר בן חיים ועידן שום, צוות האימון החדש של נועלת הטבלה. הפועל כפר סבא הפסידה בקרב התחתית לאשקלון במחזור הקודם, אבל צימקה הערב את הפער בזכות ניצחון ביתי על מכבי אחי נצרת, שחווה נסיגה עצומה עם הפסד שלישי ברציפות - מול כל שלושת האחרונות בטבלה. גיא מלמד הצעיר העלה את כפר סבא ליתרון בדקה ה-38, ועומר פדידה המצוין חזר מהרחקה כדי להבקיע את השביעי שלו העונה בדקה ה-55. גם הרחקה של לירן ז'אן שלוש דקות לסיום לא פגמה בחגיגות המארחים.

אורן ניסים שחקן מכבי יבנה. ניב אהרונסון
מכבי יבנה התאוששה. אורן ניסים/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully