וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורסל אירופי: ניצחונות לאולימפיאקוס, חימקי וסיינה

הקבוצה שתפגוש את מכבי ת"א הביסה 69:88 את אפולון, הרוסים גברו 72:102 על אניסיי, סיינה הביסה את רג'יו אמיליה

ביום חמישי הקרוב תארח מכבי תל אביב בהיכל נוקיה את אלופת אירופה אולימפיאקוס. בעוד הצהובים מצויים בצרות ומחזיקים במאזן 3:1, גם היוונים ניצחו רק פעם אחת בארבעת המשחקים הראשונים שלהם בטופ 16 וחייבים את הניצחון בהיכל.

הערב (שני), במשחקה האחרון לפני שהיא מגיעה לישראל, אולימפיאקוס לא התקשתה להביס את אפולון בחוץ 69:88. המשחק עוד היה צמוד במחצית הראשונה, בסיומה ירדו האדומים ביתרון ארבע, אבל אחרי ההפסקה הם כבר היו בשליטה מלאה. גיורגיוס פרינטזיס הוביל את הקלעים עם 18 נקודות, סטראטוס פרפרוגלו הוסיף 10. הקבוצה מפיראוס במקום הראשון עם מאזן מושלם אחרי 13 משחקים.

ואסיליס ספאנוליס, אולימפיאקוס. GettyImages
מטיילים בליגה וינסו לנצח בהיכל. ספאנוליס/GettyImages

חימקי מוסקבה, שהביסה את מכבי ב-21 הפרש, המשיכה בכושר המצוין שלה גם הערב, כאשר דרסה במסגרת הליגה המקומית את אניסיי החלשה 72:102. חימקי התבססה במקום השלישי בטבלה, מאחורי צסק"א וספרטק, לאחר שרצה לפלוס 16 כבר אחרי עשר דקות וחתמה את התבוסה עם רבע אחרון של 16:28. חימקי נהנתה משישה שחקנים שקלעו בדאבל פיגרס, בראשם ויטלי פירדזון המצוין, שסיים עם 16 נקודות ושבעה אסיסטים.

יריבה נוספת של מכבי תל אביב ביורוליג השיגה גם היא ניצחון, ובדומה לצהובים, שגברו על מכבי ראשון לציון 49:72, גם סיינה נתקלה ביריבה עם בעיות בהתקפה, כשרשמה 49:64 על רג'יו אמיליה בבית. המארחים ברחו ליתרון דו ספרתי כבר ברבע הראשון, במשחק שנקודות לא הגיעו בקלות. האורחים נאבקו בשיניים להישאר במשחק, אבל רבע אחרון בו קלעו 8 נקודות בלבד חרץ את גורלם. דייויד מוס הוליך את קלעי סיינה עם 11 נקודות, דניאל האקט רשם 10 בלבד. טיילור דונל קלע 14 למפסידים.

דניאל האקט שחקן סיינה. Elio Castoria, GettyImages
ניצחו, אבל לא הרשימו. האקט/GettyImages, Elio Castoria

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully