וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי בריאנט: "אני לוקח בשמחה את האחריות להפסד הזה"

כוכב הלייקרס תלה את האשם באחוזים הרעים בעייפות: "חייב לנוח". הווארד: "לא עשיתי שום דבר שאמור לגרום להרחקתי"

הלייקרס ממשיכים לשבור שיאי שפל בעונה המחרידה שלהם, אחרי הפסד 108:103 בטורונטו, שהיה הפסד החוץ החמישי ברציפות שלהם, הרצף הארוך של המועדון מזה שש שנים. הראפטורס, שהפסידו בארבעת מפגשיהם הקודמים מול הלייקרס, חגגו הפעם והוליכו כבר ב-19 הפרש לפני שהפער קוזז בגארבג' טיים.

אל סיר הלחץ של הלייקרס, שצנחו למאזן של 23:17, התווספה הרחקתו של דוויט הווארד. הסנטר המושמץ ספג עבירה טכנית שנייה כבר ברבע השני על היתקלות עם אמיר ג'ונסון והורחק. "לא עשיתי שום דבר שאמור לגרום לי להיות מורחק והשופטים לא הסבירו לי למה זה קרה", התלונן סופרמן, שהספיק לקלוע 5 נקודות ולקטוף 2 ריבאונדים ב-17 דקות.

קובי בריאנט שחקן לוס אנג'לס לייקרס. AP
מאשים הפעם את עצמו. בריאנט/AP

קובי בריאנט דווקא הגן על חברו ואמר: "מה אתה אמור לעשות כששחקן מתייצב לך בדרך כשאתה חוזר להגנה? השופט אמר לי שאתה צריך ללכת הצידה. אבל לאיזה צד? לספסל? לא היה לו שום דבר אחר לעשות". על היום החלש שלו, שכלל 26 נקודות ב-10 מ-32 מהשדה ו-3 מ-12 לשלוש, אמר בריאנט: "אני חייב לתת מנוחה לרגליים שלי. אני עייף, והזריקות שלי קצרות. אני אקח בשמחה את האחריות להפסד הזה, כי הייתי צריך לקלוע הרבה מהזריקות שהחטאתי".

מייק ד'אנטוני הסתפק בתגובה קצרה להרחקת הווארד: "זו שריקה של שופט", והתייחס למצבה הכללי של קבוצתו: "יש לנו הרבה בעיות. התקפית אנחנו לא לוקחים זריקות טובות, והגנתית אנחנו חסרי יציבות, ושוכחים לשמור על שחקנים". סטיב נאש נשמע מיואש גם הוא: "לא הרגשתי שהגענו מוכנים לשחק. עיגלנו יותר מדי פינות ונפלנו לבור עמוק מדי. אנחנו פשוט לא מוצאים שום רמה עקבית".

* מיאמי החתימה על חוזה לעשרה ימים את כריס אנדרסן, הפורוורד הוותיק שלא שיחק מאז מרץ שעבר.

* פיניקס הודיעה שלינדסי האנטר ישמש כמאמן הזמני במקומו של אלווין ג'נטרי שפוטר ביום שישי האחרון.

כריס אנדרסן, דנבר נאגטס. AP
איש הציפור חוזר. אנדרסן/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully