וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 21.1

עסקת קאקה למילאן התפוצצה, ראול עשוי לעבור לליגה היפנית, ניימאר מפלרטט עם גווארדיולה. כל ההעברות והשמועות

העברות

* גנואה, שהפסידה במגרשה 2:0 לקטאניה, מינתה מאמן שלישי העונה בניסיון להיחלץ מהקו האדום. לואיג'י דל נרי, שרק באוקטובר החליף בתפקיד את ג'יג'י די קאניו, פוטר גם הוא. המאמן החדש הוא דוידה בלארדיני בן ה-49, שכבר אימן את הקבוצה ב-2010/11.

* אז'קסיו מתחזקת לקראת מאבקי התחתית בצרפת. הקבוצה החתימה את המגן בן ה-32 מתיו שאלמה מבורדו וכן את הקשר/חלוץ דניס אולייש בן ה-27 מאוקזר.

* פרייזר קמפבל, שחקנה של סנדרלנד, חתם לשלוש שנים וחצי בקרדיף, מוליכת ליגת המשנה. החלוץ בן ה-25, לשעבר במנצ'סטר יונייטד, כבש שער אחד בלבד העונה בפרמיירליג.

* אנדרלכט רכשה מהראקלס אלמלו ההולנדית את חלוצה השבדי, סמואל ארמנטרוס. השחקן בן ה-22, שכבש העונה 9 שערים ובישל 4 נוספים בליגה ההולנדית, חתם בקבוצה מבריסל לשלוש וחצי שנים.

* קיריליה סובייטוב שילמה לסטנדרד ליאז' חצי מיליון יורו וקיבלה בתמורה את המגן הימני בן ה-25 של נבחרת האיטי, רז'ינל גורו.

* טרק גרוזני רכשה מנסיונאל מונטבידאו את הקשר האחורי בן ה-22, פקונדו פיריס. המחיר: 2.8 מיליון יורו.

* חואן אלבין עזב את ספרד אחרי שש וחצי שנים וחזר לאורוגוואי. הקשר ההתקפי בן ה-26 הושאל מאספניול לנסיונאל עד סיום העונה, כשלאחרונה יש אופציה לרכוש אותו.

דניס אולייש שחקן אוקזר. Julien M. Hekimian, GettyImages
תחנה שלישית בצרפת. אולייש/GettyImages, Julien M. Hekimian

שמועות

* עסקת קאקה למילאן התפוצצה. הצדדים ישבו הערב להמשך המשא ומתן, אך בעיות מס מנעו מהרוסונרי לסגור את העסקה מול ריאל מדריד והם נסוגו סופית. "כבר סיכמנו על הכל, אבל המשא ומתן כשל לפני כשעה", אמר סגן הנשיא אדריאו גליאני. "הרמנו ידיים, קאקה לא יגיע".

* ביפן מדווחים היום כי קבוצת FC טוקיו מעוניינת להחתים את ראול, לא פחות ולא יותר, במטרה להפוך אותו לפרצוף של הקבוצה ושל הליגה המקומית כולה. לסמל של ריאל מדריד לשעבר נותרו שישה חודשים בחוזהו בקבוצת אל-סעד הקטארית, אולם בטוקיו מקווים שיצליחו לצרפו עד שחלון ההעברות המקומי שיסתיים בחודש מרץ.

* ניימאר, שהוזכר כמי שנמצא בראש רשימת הרכש שמכין פפ גווארדיולה לראשי באיירן מינכן, אמר לפוקס ספורטס: "גווארדיולה הוא מאמן גדול, אחד מהטובים ביותר. אני מקווה שאוכל לשחק תחתיו".

* אינטר חזרה לאופציית פאוליניו, שנמצא על הכוונת של הקבוצה מזה זמן רב. על פי דיווחים באיטליה, הנראזורי ייעזרו בכסף שהתקבל ממכירתו של ווסלי סניידר לגלאטסראיי, כדי לממן את רכישתו של קשרה בן ה-24 של קורינתיאנס.

* אחרי שהשלימה כמעט סופית את רכישתו של ווסלי סניידר (שיחתום אחרי שיעבור בדיקות רפואויות), גלאטסראיי מפנה את תשומת הלב שלה לחואן ורגאס. הקשר הפרואני (29) הושאל העונה מפיורנטינה לגנואה, אבל מיעט לשחק בגלל פציעות. חוזהו עתיד להסתיים בקיץ והטורקים לא יידרשו לשלם סכום העברה גבוה.

* סוכנו של מריו באלוטלי מבהיר: "הסיכוי שהוא יעזוב בינואר - אפס אחוז".

* על פי דיווח ב"אס", חלוץ מנצ'סטר יונייטד, קיקו מאקדה, יושאל למוליכת ליגת המשנה בספרד, אלצ'ה. האיטלקי בן ה-21 הוזכר לאחרונה גם כמועמד לשטוטגרט.

* מספר כלי תקשורת באירופה ממשיכים לטעון שמישל באסטוס מתקרב למעבר מליון לשאלקה.

* ב"דיילי מירור" טוענים שלמרות שניוקאסל כבר הגיעה לסיכום כספי עם מונפלייה על רכישת הבלם בן ה-23, מאפו יאנגמביווה, ארסנל עשויה לחטוף לה אותו ברגע האחרון. כזכור, בשבוע שעבר המגפאייז איבדו את לואיק רמי לק.פ.ר בצורה דומה.

פואד קאדיר שחקן ולנסיין (מימין) מול מאפו ינגאמביווה שחקן מונפלייה. רויטרס
ניוקאסל הגיעה לסיכום, ארסנל תחטוף? יאנגמביווה משמאל/רויטרס

* הספקולציות היומיות בגזרת ברצלונה והשוערים: בתקשורת הקטאלונית טוענים שבגלל שאלכס פרגוסון לא יתנגד למכור את דויד דה חאה, הספרדי הצעיר נמצא גבוה ברשימת המועמדים להחליף את ויקטור ואלדס שיימכר. באשר לפפה ריינה, הרי שעל פי הדיווחים הוא מתלבט בין ברצלונה למנצ'סטר יונייטד, כש-'הסאן' טוען שצ'אבי, אינייסטה ופויול לוחצים על ראשי בארסה להחתים את חברם לנבחרת.

* 'סאנדיי מירור' מדווח שעסקת העברתו של ווילפריד זאהה מקריסטל פאלאס למנצ'סטר יונייטד עומדת בפני פיצוץ. שם נוסף ברשימת הרכש של השדים האדומים הוא אזיקיאל גראיי, בלמה של בנפיקה, שסומן כמחליף של ריו פרדיננד בקיץ.

* 'דיילי אקספרס' טוען שפרנק למפארד מחזיק בטיוטת חוזה מוכנה מלוס אנג'לס גלאקסי, אבל הוא מעדיף למצות את האופציות האירופיות שלו קודם לכן, ביניהן נמצאות מנצ'סטר יונייטד, מילאן ומונאקו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully