וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גודס: "לקחנו קשה את ההפסד לחימקי, ננסה להתאושש"

21.1.2013 / 9:42

עוזר מאמן מכבי תל אביב מתכונן למכבי ראשון לציון (19:30, 5+ לייב). רוני בוסאני: "יש אצלנו דריכות, אך לא מוטיבציית יתר"

מכבי תל אביב תתארח הערב (שני) אצל מכבי ראשון לציון (19:30, 5+ לייב) בניסיון להימנע מהפסד שני ברציפות אחרי התבוסה מול חימקי מוסקבה ולהתאושש לפני המשחק הקריטי מול אולימפיאקוס ביום חמישי. לא מעט גורמים בקבוצה סבורים שבלאט מעניק לאחרונה קרדיט מוגזם למלקולם תומאס, שלא ישחק הערב.

דיוויד בלאט ערך אתמול אימון ארוך ואינטנסיבי יותר מהרגיל, בו אמרו בצוות המקצועי לשחקנים: "אי אפשר להיראות כפי שנראינו מול חימקי". עוזר המאמן גיא גודס הודה שבקבוצה שוררת תחושה קשה: "אנחנו מגיעים אחרי הפסד לא קל ביורוליג, לקחנו את זה באופן מאוד קשה וחזק, כל אחד בקבוצה, השחקנים והצוות. צפוי לנו משחק מאוד מאוד קשה מול ראשון לציון. אנחנו זוכרים היטב שבסיבוב הראשון הם ניצחו אותנו באופן משמעותי אצלנו בבית".

"תמיד קשה לשחק בראשון לציון", הוסיף גודס. "כמו כל שנה גם הפעם זו קבוצה חזקה. הם יעשו את ההכנות שלהם, אנחנו את שלנו ואני סומך על הבחורים שלנו שנבוא בכל הכוח, נעשה את העבודה ונתאושש כמו שצריך".

דייויד פדרמן בעלים מכבי תל אביב מאוכזב מאחורי גיא גודס, דרק שארפ עוזרי המאמן. ברני ארדוב
"תמיד קשה לשחק בראשון לציון". גודס/ברני ארדוב

בראשון לציון, שמקווה שווילי וורן שבספק למשחק יהיה כשיר, מקווים לשחזר את הסנסציה מול האלופה מהסיבוב הקודם. "קיימת דריכות מקסימלית, אך לא מוטיבציית יתר", אמר המאמן רוני בוסאני. "השחקנים מאמינים ורוצים לנצח בכל משחק, ללא קשר לקבוצה מולה הם משחקים. אני בטוח שהאוירה המחשמלת והחמימה בבית מכבי תמלא את השחקנים באנרגיות מעולות".

הקפטן ניצן חנוכי הוסיף: "כל שחקן במכבי תל אביב משמעותי ביותר וצריך להתכונן לכך, בעיקר ברמת ההגנה. הקבוצה דרוכה מן הסתם כי לא מדובר בעוד משחק ליגה, אך מאז חילופי המאמנים בקבוצה אנו עסוקים יותר בעצמנו ובניסיון להשתפר ממשחק למשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully