וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני בליגת העל: ראשון תשלים דאבל על הצהובים?

20.1.2013 / 18:00

אחרי שהיממה אותה בסיבוב הראשון, תארח מכבי ראשון לציון את מכבי תל אביב (19:30, 5+ לייב). בני הרצליה-מכבי אשדוד

המחזור ה-14 בליגת העל יינעל מחר (שני) עם שני משחקים נוספים. בבית מכבי בראשון לציון תארח הקבוצה המקומית, שמאופיינת בתקופה האחרונה בחוסר יציבות ועשויה לבצע שינויים בקרוב, את מכבי תל אביב אחרי ההפסד ביורוליג לחימקי, כשהצהובים יבואו לנקום על הניצחון המפתיע של הכתומים בסיבוב הראשון. בני הרצליה, בעיצומו של מומנטום נהדר, ללא ג'יי אר ריינולדס הפצוע, תארח בביתה את מכבי אשדוד האחרונה בטבלה.

דיוויד בלאט מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
ינקום בכתומים? דיוויד בלאט/ברני ארדוב

מכבי ראשון לציון – מכבי תל אביב (19:30, 5+ לייב)

הקבוצה מעיר היין מדורגת במקום השישי בטבלה, מרחק סביר מהמקום השלישי, אך גם צמוד מאוד אל התחתית. הכתומים, שהיו היחידים לנצח את מכבי העונה, יודעים שניצחון שני ברציפות יהיה בגדר נס, ויקוו לצאת מהתמודדות מעודדים. בראשון לציון שוקלים לבצע שינוי בסגל, ובדקו אפשרות לצרף את ראמל בראדלי שמעמדו בברק נתניה מעורער. שבועיים עברו, ולמרות שנשארה שסערת פיטוריו של אפי בירנבוים ממכבי ראשון לציון כבר נשכחה לה, אוהדי הכתומים צפויים להמשיך במחאה שפתחו במטרה לגרום לעזיבתו של היו"ר יצחק פרי גם מול מכבי תל אביב.

הפסד אחד העונה יש למכבי תל אביב, מול אותה ראשון לציון בסיבוב הראשון ביד אליהו, והצהובים באים לנקום. אחרי ההפסד השלישי בארבעה משחקים ביורוליג, לחימקי מוסקבה בחוץ, מכבי רוצה לשמור על מצב רוח סביר בתוך המועדון, ויודעים שהפסד נוסף, עשוי להוביל לכדור שלג. לפני המשחק באירופה מול אולימפיאקוס ביום חמישי עשוי המאמן דיוויד בלאט להחזיר לדקות משחק את ניק קיינר-מדלי ששב להתאמן בשבוע שעבר. במכבי רוצים לשמור את רצף ניצחונות החוץ המדהים שלהם בליגה, שממשיך מסדרת הפלייאוף של עונת 2009/10.

המספר הנוסף

9 - ניצחונות רצופים למכבי תל אביב על ראשון לציון בחוץ.

21 - דקות שיחק דניאל איידן בהפסד להפועל אילת בשבוע שעבר, אחרי 23 דקות בסך הכל שקדמו לכך בכל המשחקים העונה.

48 - נקודות חסרות למורן רוט כדי להגיע ל-2000 נקודות בקריירה.

יעמוד למבחן: אדריאן יוטר. ההצגה של הסנטר של ראשון לציון בסיבוב הראשון ביד אליהו הייתה הגדולה האחרונה שלו, ומאז הוא מציג יכולת די בינונית. כדי שהכתומים יהלמו שוב בצהובים, הוא יצטרך לייצר משחק גדול נוסף.

בני הרצליה - מכבי אשדוד (19:20, פריצות ב-5+ לייב)

רק לפני חודש וחצי, בני הרצליה סומנה כאחת הקבוצות שתילחם כנגד הירידה, וכעת ניצחון ביתי שלה על מכבי אשדוד עשוי לקרב אותה בצורה משמעותית לכניסה לפלייאוף העליון. בהרצליה ייחסרו במשחק הזה את ג'יי אר ריינולדס ששבר את אחת מאצבעות כף היד, אך מקווים שגם בלעדיו יוכלו לעמוד בצורה טובה מול הקבוצה הממוקמת במקום האחרון בליגה. במהלך השבוע שוחחו בקבוצה עם הסנטר דרק קרקטר על מנת למנוע מצב שהוא יכנס לבעיית עבירות כפי שנקלע אליה בניצחון על נתניה בשבוע שעבר.

התחושה הכללית היא שמכבי אשדוד נמצאת במומנטום חיובי, אך עדיין הקבוצה של עופר ברקוביץ' ממוקמת במקום האחרון בטבלה, אחרי הפסד כואב להפועל חולון בשבוע שעבר. באשדוד יודעים כי במידה ולא ימשיכו לנצח בתקופה הקרובה, הם עלולים למצוא את עצמם לקראת תום הסיבוב במצב שיהיה קשה מאוד לצאת ממנו. בצוות המקצועי של הקבוצה סימנו את הקו הקדמי של הרצליה כמשימה, וינסו בעיקר לעצור את ג'ומיין ג'ונס שחיסל אותם במשחק ההפסד באולם הקריה בתחילת העונה.

המספר הנוסף

2 - מפגשים מתוך השמונה שנערכו עד היום בין הקבוצות היו בהרצליה, ואשדוד ניצחה את שניהם.

4 - מתוך שבעת המשחקים האחרונים החמיץ דרור חג'ג'.

25 - נקודות קלע ג'ומיין ג'ונס בניצחון על ברק נתניה, והשווה את שיא העונה שלו, שנקבע נגד אשדוד בסיבוב הראשון.

יעמוד למבחן: בן רייס. הגארד של בני הרצליה הופך לשחקן הכי חשוב של הקבוצה שלו בעקבות הפציעה של ג'יי אר ריינולדס ויצטרך לספק דקות איכותיות על מנת להשכיח את חסרונו של הגארד האמריקאי.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully