וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ורנון דיוויס: "בשביל רגעים כאלה אנחנו חיים"

21.1.2013 / 3:19

הטייט אנד של הפורטי ניינרס צהל לאחר העלייה לסופרבול. אוהד אטלנטה נדקר, פציעה בכתף לריאן, גונזאלס הכריז על פרישה

זה היה מותחן מהסוג שאנחנו אוהבים. אטלנטה פאלקונס כבר הובילה 0:17 ונראתה בדרך הבטוחה לניו אורלינס, אבל סן פרנסיסקו פורטי ניינרס חזרה, השביתה אותה מחצית שלמה ללא נקודה ואחרי 24:28 ענק תשתתף, לראשונה מזה 18 שנה, בריקוד הגדול.

פרנק גור שחקן סן פרנסיסקו פורטי ניינרס. Daver Martin, AP
גור לך. פרנק גור מבקיע את הראשון מבין שני הטאצ'דאונים שלו במחצית השניה באטלנטה/AP, Daver Martin

"זה מה שאנחנו משחקים בשבילו", אמר הטייט אנד ורנון דיוויס, שהצטיין במשחק עם 108 יארד וטאצ'דאון, "בשביל רגעים כאלה חיים שחקני פוטבול. עבדנו קשה כדי להגיע למעמד הזה וכרגע זה לא אני, זו הקבוצה שחשובה".

מהצד השני, נשאל מאט ריאן המאוכזב על שני איבודי הכדור שלו, ובמיוחד על הפאמבל שנאסף על ידי אלדון סמית'. "נגד קבוצה כזו אסור לעשות טעויות כאלה", אמר בעצב. בשורה רעה נוספת מהכיוון של ריאן מגיעה מהכתף. הקוורטרבק נפצע במהלך המשחק ויעבור בדיקת MRI שתקבע את חומרת הפציעה.

עוד פציעה, ולא מהזירה הספורטיבית, מגיעה מכיוון היציעים. אוהד של אטלנטה נדקר בגרונו לאחר שחבט באוהד של הפורטי ניינרס בסיום המשחק. מצבו לא ידוע.

ורנון דיוויס שחקן סן פרנסיסקו פורטי ניינרס. Dave Martin, AP
עשה מה שהוא צריך לעשות. ורנון דיוויס/AP, Dave Martin

"זו כנראה הפעם האחרונה שאלבש מדי פוטבול". כך אמר בסיום המשחק טוני גונזאלס, גדול הטייט אנדס בכל הזמנים, שצפוי לתלות את הקסדה בעקבות ההפסד של הפאלקונס. גונזו קטף כדור אחד לטאצ'דאון ו"הטביע" אותו בנוהל האהוב עליו, כנראה הדאנק האחרון שלו בקריירה.

גונזו, 36, משחק ב-NFL כבר 16 שנים. הוא קטף 1,242 מסירות, שני רק לג'רי רייס. אין עוררין על כך שהוא הטוב ביותר ששיחק בעמדה הזו. "כל הדברים הטובים באים לסיומם. זה היה מסע מדהים, מופלא, הייתה לי קריירה אדירה בקנזס סיטי ובאטלנטה ואני לא מתחרט על שום דבר שעשיתי לאורכה. אף אחד לא צריך להרגיש צער".

סן פרנסיסקו בסופרבול אחרי 24:28 באטלנטה

טוני גונזאלס שחקן אטלנטה פאלקונס. David Goldman, AP
הדאנק האחרון בקריירה. גונזאלס/AP, David Goldman

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully