וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני הרצליה: צ'אט מייסון חתם בקבוצה

הגארד (31), ששיתף פעולה עם דרקו פלאניניץ' בשירוקי, חתם על חוזה זמני ויחזק את הקבוצה עד להחלמתו של ג'יי אר ריינולדס

בני הרצליה ממשיכה להתחזק. הקבוצה הודיעה היום (ראשון) על החתמתו של הגארד צ'ט מייסון. השחקן חתם על חוזה זמני והוא ימלא את החלל עד תקופת ההחלמה של ג'יי אר ריינולדס, שנפצע במהלך משחק הליגה האחרון של הקבוצה נגד נתניה.

למרות שתקופת ההחלמה של ריינולדס מוערכת בסביבות כשבועיים, החליטו בקבוצה שעקב העומס הצפוי וחשיבות המשחקים בשבועות הקרובים, כמו גם האפשרות שבפציעת שבר מהסוג הזה ישנה אפשרות שתקופת ההחלמה תתארך במקצת, להחתים מחליף לתקופת ההחלמה של השחקן והחליטו לפעול במהירות להחתמתו של מייסון.

אריאל בית הלחמי, מאמן בני הרצליה. קובי אליהו
ממשיך להתחזק. בית הלחמי/קובי אליהו

מייסון (192, בן 31) הוא גארד מגוון עם ניסיון באירופה כשבין היתר שיחק בפנרבחצ'ה/אולקר, זאדאר, ונטספילס ושירוקי הבוסנית, שם שיתף פעולה עם דרקו פלאניניץ' שחתם במכבי תל אביב לא מכבר. מדובר בגארד מגוון שיכול לשחק במספר עמדות אשר נחשב לשחקן הגנה וריבאונדר מצוין.

עונת השיא שלו באירופה הייתה בשנת 2010 במדי שירוקי בליגה האדריאטית, אז סיים כ - MVP של הליגה הסדירה כשהוא מעמיד ממוצעים של 13.5 נק' 8.1 ריב', 4.6 אס' ו - 1.4 חטיפות, מה שהעמיד אותו במקום הראשון במדד בליגה. בסיום אותה העונה הוא נבחר לחמישייה השנייה ולחמישיית הזרים של הליגה האדריאטית, כשגם בבוסניה הוא מוביל את הקבוצה לזכייה באליפות כשהוא נבחר לגארד ולזר העונה בליגה הבוסנית כמו גם לחמישיית ההגנה של הליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully