וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משרד הספורט חילק פרסים כספיים לספורטאים המצטיינים

למעלה ממיליון שקל הוענקו בטקס מרגש ל-59 ספורטאים ו-38 מאמנים. אריק זאבי קיבל את אות יקיר הספורט הישראלי

בטקס חגיגי שנערך הערב (ראשון) הוענקו פרסים בשווי של כ-1.1 מיליון שקל ל-59 ספורטאים מצטיינים ו-38 מאמנים. באירוע שנערך במעמד שרת התרבות והספורט, נכחו נציגי משרד התרבות והספורט והספורטאים והמאמנים המצטיינים שקיבלו השנה את הפרס, לצד נציגים רבים מהספורט בישראל אשר כיבדו את הטקס והגיעו לברך.

בין הזוכים המובילים השנה נכללה השייטת לי קורזיץ שקיבלה 42 אלף שקל על זכייתה במקום הראשון באליפות העולם, הג'ודקאי אריק זאבי, שעל זכייתו במדליית הזהב באליפות אירופה קיבל 30 אלף שקל (וכן את אות יקיר הספורט על 25 שנות קריירה מפוארת בענף הג'ודו), והשחמטאי בוריס גלפנד שקיבל 30 אלף שקל על זכייתו בתואר סגן אלוף העולם בשחמט. הטניסאי והמדליסט הפראולימפי נועם גרשוני נשא דברי תודה בטקס בשמם של הספורטאים.

שרת הספורט לימור לבנת לצד לי קורזיץ, טקס חלוקת פרסי ספורטאי השנה. מגד גוזני
קיבלה 42 אלף שקל. לי קורזיץ עם לימור לבנת/מגד גוזני

הספורטאים הזוכים נבחרו על סמך הישגיהם בתחרויות בינלאומיות בענפים האישיים האולימפיים, הפראולימפיים ושאינם אולימפיים.

שרת הספורט לימור לבנת אמרה: "אני מצדיעה לכל 59 הספורטאים, שבדרך אל המדליות נאלצו להקריב מחייהם הפרטיים ולהוכיח משמעת גבוהה ונחישות יוצאת דופן. משרד הספורט מוקיר ומעריך גם את פועלם של 38 מאמנים ומאמנות שמעניקים לספורטאים רוח גבית ומהווים עבורם משענת ברגעים הקשים. פרס זה נועד להביע את הערכתי העמוקה לרוח הנחישות, ההתמדה וההקרבה של הספורטאים ומאמניהם".

בעת הענקת אות יקיר הספורט לאריק זאבי אמרה לבנת: "נדמה לי שאין בכלל ויכוח כי לאורך הקריירה הארוכה והמפוארת שלו, אריק היה יקיר הספורט הישראלי. התרגשנו וקפצנו יחד איתו ברגעי השיא והזכייה במדליות, ובכינו יחד איתו ברגעי האכזבה, ההפסדים הכואבים והפציעות. נדמה לי שישנה סמליות רבה בכך שגם בשנתו האחרונה כספורטאי פעיל אריק עדיין נכלל ברשימת הזוכים של המשרד בפרס הספורטאים המצטיינים".

הספורטאי נועם גרשוני, טקס חלוקת פרסי ספורטאי השנה. מגד גוזני
קיבל את הכבוד על מדליית זהב אולימפית. נועם גרשוני/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully