וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: המבורג ונירנברג נפרדו ב-1:1

ארטיומס רודנבס העלה את הקבוצה מצפון גרמניה ליתרון בדקה ה-70, אך תומאש פקהארט איזן בדקה ה-75. 90 דקות לכהן

המחזור ה-18 בבונדסליגה והראשון בסיבוב השני לאחר פגרת החורף הארוכה יינעל הערב (ראשון) עם שני משחקים. במשחק הראשון, נירנברג נטולת דיטר הקינג שעבר לוולפסבורג סיימה ב-1:1 ביתי מול המבורג. במשחק שנעל את המחזור הצליחה אוגסבורג להפתיע עם 2:3 בחוץ על פורטונה דיסלדורף.

רפאל ואן דר וארט שחקן המבורג (שמאל) מול האנו באליטש שחקן נירנברג. Alex Grimm, GettyImages
חלוקת נקודות בנירנברג. ואן דר וארט/GettyImages, Alex Grimm

נירנברג - המבורג 1:1

הקבוצה של טורסטן פינק שמטה יתרון וסיימה ב-1:1 בחוץ מול הקבוצה של מיכאל וייזינגר, שהחליף את דיטר הקינג, שעבר לוולפסבורג. המבורג עלתה למקום התשיעי עם 25 נקודות, נירנברג במקום ה-15 שלפני הקו האדום עם 21 נקודות. אלמוג כהן פתח בהרכב ושיחק 90 דקות במדי הקבוצה מבוואריה.

החלוץ הלטבי המסוכן של המבורג, ארטיומס רודנבס העלה את המבורג ליתרון בדקה ה-70 בנגיחה לאחר הגבהה של דניס אוגו וקבע 0:1. השוויון הגיע בדקה ה-75 עם שער של הנפיל תומאש פקהארט לאחר בישול של טימו גבהארט וזה 1:1.

שטפן רייזינגר שחקן פורטונה דיסלדורף. Lars Baron, GettyImages
צמד שלו לא הספיק. רייזינגר/GettyImages, Lars Baron

פורטונה דיסלדורף - אוגסבורג 3:2

מי אמר שאין גם הפתעות במחזור ה-18 בבונדסליגה. האורחת רשמה ניצחון 2:3 מפתיע מאוד במערב גרמניה. אוגסבורג ברחה מגרויטר פירת ומהמקום האחרון עם 12 נקודות, שלוש נקודות מעליה. דיסלדורף עדיין במקום ה-14 עם 21 נקודות, שמונה מעל הקו האדום.

סשה מלדרס כבש את הראשון של אוגסבורג בדקה ה-41 ולאחר טעות קשה של שוער המארחת פביאן גיפר. השני הגיע בדקה ה-45, כשהפעם הכובש היה יא צ'אול קו. ה-0:3 של אוגסבורג היה בדקה ה-71 משער נוסף של מלדרס, וגם הפעם זה הגיע לאחר טעות של גיפר. בדקה ה-73 צימק שטפן רייזינגר וצימק ל-3:1. רייזינגר כבש שער נוסף בדקה ה-90, אבל זה היה מעט מדי ומאוחר מדי ובסיום זה 2:3.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully