וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ניצחונות דחוקים לברצלונה וקאחה לבוראל

הקטאלנים ניצחו 82:88 בויאדוליד, קאחה נעזרה בנקודות של אולסן ב-73:74 על סראגוסה. יובל נעימי הצטיין בניצחון טריומף

המחזור ה-18 בליגת הכדורסל הספרדית יצא לדרך היום (ראשון), כאשר שתי קבוצות המשחקות בבית ו' בשלב הטופ 16 של היורוליג, לצד מכבי תל אביב, ערכו את משחקיהן.

ברצלונה, שנראית נהדר בזירה האירופית, אך מתקשה בליגה וספגה עד כה שמונה הפסדים, כולל תבוסה ב-22 הבדל במחזור הקודם מול אסטודיאנטס, שוב עמלה קשה, אבל הפעם הצליח לצאת עם ידה על העליונה ועם ניצחון חוץ דחוק 82:88 מול ויאדוליד.

המשחק היה צמוד לכל אורכו ואל הרבע הרביעי נכנסו הקטאלנים בפיגור חמש נקודות, אולם ריצה של 3:15 ברגעי ההכרעה, בכיכובם של פיט מיקל וארזם לורבק, סידרה לאורחים את הניצחון. מיקל קלע 20, לורבק סיים עם 13 ואילו מרסליניו הוארטס כיכב עם 16 נקודות ושמונה אסיסטים. שאראס היה גם הוא טוב ברגעי ההכרעה וסיים עם 10 נקודות.

שרונאס יאסיקביצ'יוס שחקן ברצלונה בכדורסל. Rodolfo Molina, GettyImages
עוד משחק טוב שלו. שאראס/GettyImages, Rodolfo Molina

גם קאחה לבוראל השיגה ניצחון דרמטי, 73:74 בבית מול סראגוסה. בראד אולסן קלע שתי נקודות מקו העונשין, שמונה שניות לבאזר וסידר לבאסקים את הניצחון. מצ'איי לאמפה הוביל את קאחה עם 14 נקודות ושישה ריבאונדים, אולסן הוסיף 13. קאחה במקום השני עם 15 ניצחונות.

במשחק המרכזי, הגיע המוליכה ריאל מדריד למשחק חוץ מול מלאגה. רק בחמישי האחרון ניצחו הבלאנקוס בשמונה הפרש באנדלוסיה ובליגה זה שוב הלך לכיוונם ובקלות רבה יותר. עד לרבע השלישי המשחק עוד היה די צמוד וריאל הוליכה בהפרש קטן, אבל את הרבע האחרון ניצחו האורחים 8:25 כדי לחסל את המשחק. סרחיו רודריגס הוביל עם 14 נקודות.

ליגת ה-VTB:

טריומף של יובל נעימי הביסה את נימבורק של ננו גינצבורג 68:96. הגארד הישראלי שיחק 27 דקות בהן הוא קלע 13 נקודות (4 מ-9 מהשדה) וחילק 8 אסיסטים. טיוויין מקי הוליך את הרוסים עםצ 16 נקודות וסרגיי קראסב הוסיף 15. וויטק הרובן קלע 13 לקבוצה של גינצבורג ודרו ניימיק פטר בנדה הוסיפו 12 כל אחד. טריומף מדורגת במקום השביעי בבית ב' עם מאזן 6:5, נימבורק במקום השמיני עם 8:4.

צסק"א מוסקבה ניצחה את ריגה הלטבית 75:83, כשוויקטור חריאפה רושם טריפל דאבל ראשון בהיסטוריה של המפעל עם 10 נקודות, 13 ריבאונדים ו-10 אסיסטים. ננאד קרסטיץ' קלע 21 עבור צסק"א וסשה קאון הוסיף 14. דונטאס צבקאס קלע 16 לריגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully