וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלאח: "לאוהדי בני יהודה מותר להגיד מה שהם רוצים"

20.1.2013 / 11:53

הבלם התייחס לקריאות הקהל נגד קשטן: "היינו צריכים לנצח". עזוז: "הקהל לא מרוצה, ובצדק, נצטרך לגרום לו לעודד שוב"

one

בני יהודה בצניחה חופשית. שלושה משחקים ללא ניצחון דירדרו את הקבוצה עד המקום השמיני ועל פי היכולת בחודש האחרון, נראה שחלום הפלייאוף העליון הולך ומתרחק. אמש (שבת), במשחק התיקו המאופס נגד בני סכנין בבלומפילד, נראה שגם לחלק מאוהדי הקבוצה נמאס מהמצב, כאשר ליווו בשריקות בוז ובקללות את השחקנים ואת המאמן דרור קשטן בדרכם לחדר ההלבשה. בקבוצה ינסו לסגור עוד השבוע את צירופם של רפי דהן ממכבי תל אביב ואלון תורג'מן, חלוצה של מכבי חיפה.

"הקהל לא מרוצה ובצדק, כי המיקום שלנו בטבלה הוא לא מה שהתרגלנו אליו בשנים האחרונות", אמר המגן איציק עזוז בסיום המשחק "מותר לקהל להגיד מה שהוא חושב, אנחנו נצטרך לשפר את התוצאות ולגרום לו לעודד אותנו שוב". המגן לא הסתיר את אכזבתו מתוצאת המשחק ואמר: "רצינו מאוד וייצרנו מצבים שיכלו לגמור את המשחק, אבל הכדור לא נכנס. אני מאוד מאוכזב, זה היה משחק בית שלנו ואנחנו צריכים את הנקודות למאבק על הפלייאוף, אבל לצערי לא לקחנו אותן. הנקודה לא מנחמת אותי כי היינו צריכים לנצח".

הבלם סארי פאלח הוסיף: "משחק לא טוב שלנו. אנחנו צריכים לשחק הרבה יותר טוב. גם במשחק כזה שלטנו והיו לנו הרבה דקות טובות והזדמנויות שיכולנו לנצל וחבל שלא עשינו את זה". על קללות האוהדים הוסיף פלאח: "לאוהדים מותר להגיד מה שהם רוצים וזה לא העניין שלנו להתעסק במה שקורה ביציע. זה המצב כרגע, אנחנו צריכים להילחם על הפלייאוף העליון עד הסוף וחייבים לחזור לנצח כבר במחזור הבא".

חאלד חלאיילה שחקן בני סכנין (שמאל) מול איציק עזוז שחקן בני יהודה. מגד גוזני
"לא למיקום הזה אנחנו רגילים". עזוז מול חלאיילה/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully