וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופיר מרציאנו: "לא היה כדורגל גדול, המלחמה ניצחה"

רעננן ברנובסקי

20.1.2013 / 9:21

סיפוק באשדוד מהניצחון על מכבי ת"א: "אם נמשיך ככה, נהיה בפלייאוף העליון, יש שינוי בחשיבה". מקרייב בדרך החוצה

one

מ.ס. אשדוד הצליחה לקטוע רצף של חמישה משחקים ללא ניצחון וגברה אמש (שבת) 0:1 על מוליכת הטבלה מכבי תל אביב. רבים הספידו את אשדוד, שנראתה רע מאוד בחודשיים האחרונים ואף התדרדרה אל מחוץ לפלייאוף העליון.

המאמן יוסי מזרחי הפתיע, כשערך שינויים בתפקוד שחקני ההגנה שלו. ישראל ראש שיחק כמגן ימני ואילו עופר ורטה בעמדה קדמית יותר, בקישור. מעל כולם התעלו הבלם יאיא פטי, שהציג משחק נפלא בהגנה ואף היה אחראי על שער הניצחון המפוקפק והקפטן הוותיק דוד רביבו, שחזר להרכב והזכיר את ימיו הטובים.

דוד רביבו שחקן מ.ס. אשדוד. ברני ארדוב
שוב בעל הבית. רביבו/ברני ארדוב

שחקני המארחת נראו נחושים מאוד למן שריקת הפתיחה ובסיום, אף אחד כמובן גם לא התלונן על העזרה שקיבלה הקבוצה מהקוון שוקי קודיש, שפסל למכבי תל אביב שער חוקי, מראשו של רוברטו קולאוטי והוסיף חטא על פשע, כשאישר את שערו של פטי, שהובקע מנבדל ברור.

באשדוד יעקבו אחר המגעים שמנהל החלוץ דימיטאר מקרייב עם הקבוצה הבולגרית פירין וכן עם קבוצה רוסית שמעוניינת בשירותיו. מקרייב לא נכלל אמש בסגל ונראה שסיים את דרכו בקבוצה.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
אופיר מרציאנו שוער מ.ס. אשדוד. קובי אליהו
נפתח התיאבון. מרציאנו/קובי אליהו

"מתחילת השבוע הרגשנו שחל שינוי בחשיבה של השחקנים", אמר השוער אופיר מרציאנו, "זה הדבר שנפלנו בו בחודש וחצי האחרונים, שלא האמנו בעצמנו. הפעם, מתחילת השבוע, משהו השתנה כאן ולראייה המשחק שהצגנו. לא היה כדורגל גדול, אבל הייתה מלחמה וזה מה שניצח עבורנו את המשחק. בשבועות האחרונים הייתה חסרה לנו הלחימה והנחישות וזה דבר שגורר דבר. שחקנים איבדו את הביטחון כתוצאה מהיכולת הרעה. דיברנו בינינו ואמרנו שלצאת מהמצב הזה הוא משהו שיבוא רק מאיתנו ושאנחנו חייבים לקחת את עצמנו בידיים".

על כך שלא ספג מול מוליכת הטבלה, שכבשה עד כה 40 שערים: "תמיד טוב לשמור על רשת נקייה, אבל יותר חשוב שניצחנו. אני מקווה שנצא לדרך חדשה ונחזור להיות אשדוד של תחילת השנה".

על העתיד ועל כך שאחרי ניצחון כזה שוב נפתח התיאבון להצלחות: "אומרים שצריך ללמוד מטעויות של עצמך ושל אחרים. אני מקווה שנהיה מספיק חכמים ללמוד מזה, נשמור על צניעות ועל הלחימה שהבאנו למשחק הזה. רק הדברים האלה יביאו אותנו להצלחות".

מרציאנו נשאל האם אשדוד תהיה בצמרת ותגיע לפלייאוף העליון והשיב: "אם נמשיך ככה, במחשבה הזו, אני מאמין שכן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully