וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: מלך שערי הליגה במונטנגרו מועמד

20.1.2013 / 13:15

החלוץ אדמיר אדרוביץ' עשוי לנחות להתרשמות. לוי לא ישחרר את אקסברד. שחקן: "הקיצוניות מאפיינת את הקהל שלנו"

one

בהפועל באר שבע ממשיכים בניסיונות להתחמש במהלך חלון ההעברות: מלך שערי הליגה במונטנגרו, החלוץ אדמיר אדרוביץ' (24) עשוי להגיע בקרוב להתרשמות בקבוצה, כך נודע היום (ראשון). אדרוביץ' שיחק בשנתיים האחרונות בבודוצ'נוסט. אשתקד סיים כמלך שערי הליגה עם 22 כיבושים והוליך את קבוצתו לזכייה באליפות. העונה הוא כבש 10 שערי ליגה ב-16 הופעות. החלוץ מתנשא לגובה 1.84 מטר וברזומה שלו גם תשע הופעות בנבחרת הצעירה של מונטנגרו, ביניהן אחת בניצחון 0:1 על ישראל בנובמבר 2009.

"אלישע לוי עבר שבוע קשה. הוא נאלץ להתמודד עם הביקורות ובמקביל ניסה לקרב את האוהדים אליו. לא פשוט להתאושש מתבוסה כזאת, במיוחד שהיה אפשר לראות באימון שחלק מהשחקנים סבלו מחוסר ביטחון. חששנו מהתנהגות חלק מהקהל בתחילת המשחק, אבל הכל השתחרר מהרגע שסוארס כבש את השער". כך אמרו בהפועל באר שבע לאחר הניצחון אמש 0:1 על האלופה, עירוני קרית שמונה, ששחרר הרבה לחץ בבירת הנגב.

הניצחון של הקבוצה הקטין את הפער מהפלייאוף העליון לחמש נקודות בלבד, בעוד שהפער מהקו האדום נותר על שש נקודות. שחקן בקבוצה הסביר: "זאת קיצוניות שמאפיינת את המועדון בכל שנותיו. כשמפסידים, מתחילות הצרות עם הקהל, כשמנצחים פתאום הכל בסדר. הלחץ הזה משפיע לכאן ולכאן. עד לפני חודש וחצי ניצחנו ארבעה משחקים ברציפות ודיברו על אירופה. אם יתנו לנו שקט, הקבוצה מסוגלת להתמודד על מקום בפלייאוף העליון". אגב, בקרב השחקנים נשמעה מחלוקת מסוימת לאחר המשחק, כשחלקם סירבו לגשת ולהודות לקהל, ואחרים התנגדו למהלך.

אלישע לוי מאמן הפועל באר שבע. קובי אליהו
סוף סוף יכול לנשום לרווחה. אלישע לוי/קובי אליהו

כזכור, לפני המשחק נרשמה שוב מחאה של חלק מהאוהדים שתלו שלטים נכתב בין היתר: "חלומות באוויר, הראש באדמה”, "אם אמרנו 'עד המוות' זה לא אומר שנחיה בגיהינום" ו-"איפה הכבוד?". בסיום המשחק ליווה הקהל את השחקנים במחיאות כפיים. וויליאם סוארס, שכבש את שער הניצחון, עדיין מבוקש על ידי קבוצה מהליגה הסינית ג'יאנג, אך במועדון טוענים כי לא התקבלה כל הצעה רשמית עבורו וכל עוד המצב יישאר כך, הוא יישאר בקבוצה ויעזוב רק בתום העונה. במועדון הבהירו כי סוארס ישוחרר רק במקרה שבו קבוצה תשלם עליו לפחות חצי מיליון יורו. לפני המשחק אתמול שוחח לוי עם תומר סויסה, שטען כי הוא מסוגל לשחק והוא פתח במקום סיראז' נאסר, שזכה לביקורת מהשחקנים לאחר התבוסה מול מכבי תל אביב.

למרות הניצחון, המאמן עדיין רוצה חלוץ. כזכור, באר שבע פנתה לחלוצה של זאדאר הקרואטית, איבן סנטיני, אך העלויות הכספיות הכרוכות בהבאתו טרפדו את העסקה. החלוץ הקרואטי בן ה-23 ששיחק כמושאל בפרייבורג דרש 20 אלף יורו. "בדקנו את האופציה של סנטיני, אבל כרגע לא נוכל לעמוד בדרישות שלו", אמרו אתמול. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, החלוץ עידו אקסברד סיכם בהפועל רמת גן, אך בהנהלת הקבוצה ביקשו ממנו להמתין להגעת חלוץ לפני שישוחרר. לאחר המשחק אתמול התברר שאלישע לוי לא מוכן לשחרר את החלוץ בכל מקרה, אלא אם כן השחקן יתעקש לא לשחק בקבוצה. בתוך כך, נמשך המשא ומתן לרכישת כרטיסו של המגן השמאלי של נצרת עילית, בן תורג'מן. עוד השבוע אמורה להתקבל הכרעה בנושא.

החל מיום רביעי, לקבוצה מצפים כעת שלושה משחקים בתוך שבוע. מדובר במפגש כפול מול הפועל חיפה, ברביעי בגמר גביע הטוטו (19:45) ובראשון בוסרמיל בליגה (18:45). ביום רביעי הבא (20:50) תארח הקבוצה את הפועל תל אביב במסגרת סיבוב ח' של גביע המדינה (הסיבוב ממנו עולים לשמינית הגמר).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
אוהדי הפועל באר שבע. קובי אליהו
בהתחלה הם מחו, בסיום מחאו כפיים. אוהדי הפועל באר שבע/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully