וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "אין תרופה יותר טובה מניצחון"

הפועל ב"ש התאוששה עם ניצחון על קרית שמונה והמאמן היה מרוצה. ברק בכר: "היו לנו מספיק הזדמנויות כדי לנצח"

צילום ועריכה: קובי אליהו

רק ביום שני החולף ירדה הפועל באר שבע מושפלת מהדשא של בלומפילד, אחרי תבוסה 5:0 למכבי תל אביב. הערב (שבת), היא החזירה לאוהדיה בגדול, עם 0:1 על האלופה עירוני קרית שמונה, משער ניצחון של וויליאם סוארס (31).

מאמן הפועל באר שבע אלישע לוי. קובי אליהו
הודה לקהל. לוי/קובי אליהו

לפני המשחק נרשמה שוב מחאה של אוהדי באר שבע, שנמשכת מאז התבוסה הקשה למכבי תל אביב בשבוע שעבר. האוהדים הניפו שלטים עליהם נכתב בין היתר: "חלומות באוויר, הראש באדמה”, "אם אמרנו 'עד המוות' זה לא אומר שנחיה בגיהנום" ו-"איפה הכבוד?".

בסיום המשחק, שבו נרשם ניצחון ראשון בהיסטוריה על קרית שמונה, ליוו האוהדים את השחקנים לחדר ההלבשה במחיאות כפיים ובקבוצה אמרו: "זה היה ניצחון חשוב מאוד שישפיע מאוד על ההמשך. אין ספק שמפלס הלחץ ירד היום". לוי החליט לפתוח עם החלוץ תומר סוויסה ברגע האחרון, לאחר שהתברר שהכאבים בשרירי הבטן לא אמורים להשפיע עליו. סיראז' נאסר סופסל בעקבות היכולת שלו בתקופה האחרונה.

סוארס, שכבש את שער הניצחון, מבוקש על ידי קבוצה מהליגה הסינית, ג'יאנג. במועדון טוענים כי לא התקבלה כל הצעה רשמית עבורו וכל עוד המצב יישאר כך, הוא יישאר בקבוצה ויעזוב רק בתום העונה. במועדון הבהירו כי סוארס ישוחרר רק במקרה שבו קבוצה תשלם עליו לפחות חצי מיליון יורו. למרות הניצחון, אלישע לוי עדיין רוצה חלוץ ובשבוע הקרוב אמור לנחות שחקן להתרשמות. המאמן בודק מספר אופציות וההחלטה תיפול בקרוב.

אלישע לוי אמר בסיום: "אין תרופה יותר טובה מניצחון. היה קשה, אבל לשמחתי ראינו קבוצה יותר טובה מאשר בשבוע שעבר. עשינו ניצחון חשוב".

לגבי היכולת הודה המאמן: "לא הצלחנו להניע את הכדור טוב, קרית שמונה לחצו אותנו. רביד גזל הוא שחקן עם ניסיון והוא בא להוסיף לנו. אני מקווה שתמיד נהיה קבוצה חזקה ונמרצת. אנחנו מחפשים שחקן התקפה, כדי שאפשר יהיה להשתפר. צריך לתת מילה טובה לקהל, שלמרות שהתאכזב מול מכבי, הוא בא ודחף אותנו".

כובש השער סוארס הוסיף: "אנחנו לא במומנטום טוב במשחקים האחרונים. הפסדנו כמה משחקים ושיחקנו רע. גם היום לא היינו טובים, אבל לפעמים רק שלוש הנקודות חשובות וזה מה שעשינו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
ברק בכר, מאמן עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
אכזבה מהמחצית הראשונה. בכר/ברני ארדוב

המאמן המפסיד ברק בכר אמר: "האכזבה היא מהמחצית הראשונה, בה היינו מאוד חלשים. זה קורה לנו הרבה השנה, שאנחנו מקבלים גול ואז מתעוררים. הגענו למספיק מצבים כדי לחזור ואפילו לנצח. המחצית השנייה הייתה הרבה יותר טובה. גם בשבוע שעבר היו לנו הרבה הזדמנויות ולא ניצלנו אותן. היינו שווים היום לפחות תיקו. יש דברים שצריך לשפר בחלק הקדמי. מאוולי מצטרף ויכול להיות תוספת טובה, אנחנו צריכים לכבוש יותר. יש לנו מספיק שחקנים טובים. מזרחי, מריסאת, סלליך. לא חסר לנו שום דבר, יש לנו סגל מספיק טוב ואני רואה אותנו בחלק העליון של הטבלה למרות ההפסד הזה".

לגבי המצב בצמרת הוא הוסיף: "אנחנו לא מסתכלים על מכבי תל אביב והאליפות, אלא על הפלייאוף העליון. הכל צפוף מלמעלה ומלמטה. צריך קודם כל לחזור למסלול הניצחונות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully