וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיטו וילאנובה: "מתישהו הייתי חייב להפסיד"

מנג'ר ברצלונה רשם הפסד ראשון עם קבוצתו, אך לא התרגש. פויול: "היינו צריכים להרוג את המשחק במחצית הראשונה"

כולם ידעו שמתישהו תרשום ברצלונה את הפסדה הראשון העונה בליגה, אבל ספק אם מישהו חשב שזה יהיה דווקא מול ריאל סוסיאדד, ועוד אחרי שהקאטלנים הוליכו ביתרון של שני שערים. הקבוצה של טיטו וילאנובה נחלה הערב (שבת) הפסד 3:2, ואגב, הפעם האחרונה שהיא איבדה יתרון של שני שערים, היתה ב-1 במארס, 2009, בהפסד 4:3 מול אתלטיקו אחרי יתרון 0:2.

טיטו וילאנובה מאמן ברצלונה. David Ramos, GettyImages
לא מודאג. וילאנובה/GettyImages, David Ramos

"מתישהו הייתי חייב להפסיד", אמר מנג'ר ברצלונה, טיטו וילאנובה, עבורו היה זה ההפסד הראשון כמאמנה של הקבוצה. "כל הכבוד לסוסיאדד. אני חושב שהם עשו עבודה טובה ואין לי טענות לשחקנים שלי. לא חשבתי בשום שלב שזה הולך להיות משחק פשוט, ואחרי שהם צימקו ל-2:1 הכל הלך קשה יותר. במצב של שיוויון חיפשנו את שער הניצחון, לא הסתפקנו בנקודה. למרות זאת, מכל הפסד אפשר ללמוד. זה שומר אותנו חדים, כי למרות שמדובר בליגה ולמרות שנדמה לכולם כאילו כבר לקחנו אליפות וכל משחק הוא קל עבורינו, זה לא ככה. יש עוד הרבה משחקים לפנינו". אגב, המאמן ימריא בקרוב לארצות הברית, ויחמיץ את המשחק הגומלין של בארסה מול מלאגה באמצע השבוע.

קרלס פויול ניסה להסביר בסיום את ההפסד המפתיע ואמר: "הקבוצה נתנה הכל, אבל ספגנו כי הלכנו אחורה. הם שיחקו טוב, אפילו במחצית הראשונה. חייבים לתת להם קרדיט, אם כי אם היינו הורגים את המשחק כבר במחצית הראשונה, הם לא היו חוזרים. אחנו לא צריכים להיות מודאגים ופשוט להמשיך לעבוד קשה". על הרחקתו של פיקה, שפסג שני צהובים הערב, אמר פויול: "זה לא היה מוצדק. הוא החליק, והחלטות כאלה מתקבלות מהר מדי".

מנגד, בסוסיאדד מן הסתם היו מאושרים מהתוצאה על הענקית הקאטלנית, ומאמנה, פיליפ מונטנייה אמר בסיום: "אני גאה מאוד בשחקנים שלי. הניצחון הזה הושג בזכות עבודה קשה וקצת מזל. אני גאה מאוד בכל הצוות, ידענו שזה הולך להיות קשה. היינו כבר במצב קשה במשחק, אבל השחקנים לא התפרקו. אני מקווה שהניצחון הזה יתרום לנו לביטחון ולמוראל לקראת ההמשך ושנוכל לעשות קפיצה קדימה". כשנשאל כיצד הצליח לנצח את ברצלונה אמר המאמן: "אין מתכון כדי לנצח את בארסה. ניצחנו כי שיחקנו חכם".

קרלוס פויול שחקן ברצלונה. רויטרס
היו צריכים להרוג את המשחק במחצית הראשונה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully