וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל רמת גן - מכבי חיפה: לא חושבים על הפועל ת"א

הירוקים מנסים להתרכז ביריבה מהתחתית, בנאדו לא תרגל הרכב. המארחים יחסרו את חן ומעבי (א', 20:15, ספורט1)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה:

• הפועל רמת גן ומכבי חיפה נפגשו 37 פעמים בליגה הראשונה. האורדונים ניצחו 11 פעמים, חיפה ניצחה 20 ועוד שישה משחקים נגמרו בתיקו.

• כשרמת גן מארחת: מתוך 18 משחקים היא ניצחה בחמישה לעומת תשעה ניצחונות של חיפה. עוד ארבעה משחקים נגמרו בתיקו.

• הניצחון הביתי האחרון של הפועל רמת גן על מכבי חיפה היה ביולי 1964. זה לא היה סתם משחק: השער היחיד שהובקע, על ידי משה פרל, הפך את הפועל רמת גן לאלופת המדינה של עונת 1963/64.

• בשבעת המשחקים האחרונים בין הקבוצות, ניצחה חיפה.

• שי שטרית שפט שבע פעמים את הפועל רמת גן בליגה הראשונה. היא ניצחה פעם אחת (נגד בני יהודה, העונה), סיימה פעמיים בתיקו והפסידה ארבע פעמים.

• מכבי חיפה אוהבת את שי שטרית, יש לה 71.6 אחוזי הצלחה איתו מ-27 משחקים: 17 ניצחונות, שבע תוצאות תיקו ושלושה הפסדים. בחוץ, עם זאת, אחוז ההצלחה שלה יורד ל-61.1 (אבל מצד שני, היא מנצחת במחצית מהמשחקים איתו, שישה מ-12).

• אלי כהן אימן שבע פעמים נגד מכבי חיפה מכורתו, ומעולם לא ניצח. הוא סיים במשחק אחד בתיקו והפסיד בשישה אחרים.

לאתר דריבליסט

אריק בנאדו מאמן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
לא רוצה ששחקניו יחשבו על הפועל תל אביב עדיין. בנאדו/אדריאן הרבשטיין

מפתחות והכנות:

מכבי חיפה:

הירוקים ערכו הבוקר את האימון המסכם שלהם לקראת המשחק מחר, כשהמאמן אריק בנאדו לא תרגל הרכב, לא ערך אסיפה טקטית ושוב שומר את הקלפים קרוב לחזה. הקשר אביחי ידין, שאצבעו גובסה שלשום, ינוח במשחק הקרוב ובנאדו צפוי לפתוח עם אייל גולסה לצד גוסטבו בוקולי, כמו בשני המשחקים האחרונים. ההתלבטות העיקרית של המאמן, כך נראה, קשורה לעמדה של הקשר השמאלי, עליו נאבקים אלון תורג'מן ושלומי אזולאי. בנאדו הבטיח לאנדריי פיליאבסקי שיזכה ליותר דקות משחק, וייתכן שברגע האחרון יוחלט שיחליף את צוצאליץ'.

במהלך האסיפה אמר בנאדו לשחקנים: "חשוב מאוד שנשמור על אותה רמת נחישות שאפיינה אותנו במשחקים הראשונים שבהם אימנתי. כשאני מדבר על נחישות, אני מכוון בעיקר לשער השלישי. שחקנים רצו ונלחמו, אבל זה אפיין אותנו רק בחלק האחרון של המשחק", כשטאלב טואטחה זכה למחמאות מהמאמן בנוכחות כל השחקנים. היום לאחר האימון התברר שהקשר תמיר כהן לא ייכלל בסגל למשחק. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, השחקן צפוי לקבל דקות ראשונות מול הפועל תל אביב. "אסור לחשוב עכשיו על המשחק בשבוע הבא", הדגישו בחיפה הערב. "בעידן של אריק בנאדו למדנו לחשוב ממשחק למשחק. אף משחק לא פשוט בליגה הזאת".

תורג'מן, עליו מופעל לחץ גדול מאוד להישאר בקבוצה, יחליט מחר סופית האם לעבור לקבוצה אחרת. בית"ר ירושלים ובני יהודה נמצאות בראש סדר העדיפויות שלו, אך הופעה טובה שלו מחר יכולה לקלקל את התוכניות של אלי כהן ודרור קשטן. הקבוצה תצא למלון באזור המרכז, שם תשהה עד המשחק ותערוך אסיפה מסכמת, במהלכה יפורסם גם ההרכב שיפתח. לאחר המשחק יחליט בנאדו סופית האם הוא מצרף חלוץ זר, או מוותר עליו.

הדעה הרווחת במועדון היא שכדאי לבנאדו לצרף חלוץ נוסף, בעיקר מתוך חשש שעמאשה ייפצע, והקבוצה תהיה בבעיה משום שעדיין לא ברור באיזה כושר דינו אנדלובו יחזור. הניתוח שעל עידן ורד לעבור יוצר מצב בו שני שחקנים בלבד, אזולאי ותורג'מן, מתחרים על עמדת שחקן הכנף בצד שמאל, מה שיוצר פחות תחרות גם על עמדת חלוץ "תשע", בו הוא מסוגלים לשחק. כפי שפורסם אתמול, אופציית סטפן שצ'פוביץ' עלתה שוב על הפרק לאחר שהסיכום בקבוצה הדרום קוריאנית בוסאן לא עלה יפה בשל חילופים בהנהלה.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
אייל גולסה, יניב קטן, שחקני מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
צפוי לפתוח לצד בוקולי. גולסה ליד קטן/אדריאן הרבשטיין

הפועל רמת גן:

בקבוצה מודעים לעובדה שמרבית יריבותיה לתחתית, צברו נקודות וכעת יש חשיבות רבה מאוד למשחק נגד החיפאים באיצטדיון רמת גן. המאמן אלי כהן יחסר את טל חן וטל מעבי הפצועים, וכן את ג'יבריל סידיבה שמורחק בשל צבירת כרטיסים צהובים.

עוז יפרח ימלא את מקומו של חן במרכז ההגנה, כאשר וובה בראון יפתח בקישור האחורי. בראון עבר יומיים לא קלים, לאחר שבת זוגתו נפגעה בתאונת אופנוע והוא שהה לצידה בבית החולים. בחלק הקדמי לא צפויים שינויים, כאשר מיכאל זנדברג, ישראל זגורי ודויד מנגה, ישתפו פעולה עם אנטון ארחיפוב שיפתח כחלוץ בודד.

השחקנים העדיפו שלא להתראיין לפני המשחק. גורם בקבוצה אמר: "אפשר להבין את השחקנים, הם מעדיפים לדבר במגרש. אחרי התוצאות של השבת אין לנו שום ברירה, אלא לקחת את הנקודות, גם מול יריבה מצויינת כמו מכבי חיפה".

אלון תורג'מן שחקן מכבי חיפה. טל לוי
זקוק לדקות וקצת מזל. תורג'מן/טל לוי

יעמדו למבחן

מכבי חיפה: אלון תורג'מן

אלי כהן לוחץ על החלוץ להצטרף לבית"ר, דרור קשטן רוצה אותו בבני יהודה ובנאדו מבקש ממנו להישאר במכבי חיפה. ומה רוצה תורג'מן? שגיא לוזון יבנה עליו לקראת יורו הצעירות, כדי לצאת מהר יותר לאירופה. בשביל זה הוא זקוק לדקות משחק, ולקצת מזל. את ההחלטה הסופית הוא יקבל לאחר המשחק מחר.

הפועל רמת גן: אנטון ארחיפוב

ארחיפוב הוא ללא ספק מלך ההחמצות בליגת העל ועשה הרבה התקפי לב למאמן אלי כהן ואף לקודמו פרדי דוד. בשלב זה מעדיפים ברמת גן שלא לבצע שינויים בגיזרת הזרים, אבל אם ארחיפוב ימשיך להחמיץ, לא יהיה מנוס מכך.

אנטון ארחיפוב שחקן הפועל רמת גן מאוכזב, משמאלו שוער עירוני רמת השרון רועי לייבוביץ'. קובי אליהו
מלך ההחמצות של הליגה. ארחיפוב/קובי אליהו

הרכבים משוערים

מכבי חיפה: בויאן שראנוב, אייל משומר, דקל קינן, אדין צוצאליץ', טאלב טואטחה, גוסטבו בוקולי, אייל גולסה, יניב קטן, חן עזרא, אלון תורג'מן (שלומי אזולאי), ויאם עמאשה.

הפועל רמת גן: איתי ארקין, ליאור ראובן, ברנאר אוננגה, עוז יפרח, ארתור אטצזיאנוב, וובה בראון, עומר בוקסנבוים, מיכאל זנדברג, ישראל זגורי, דויד מנגה, אנטון ארחיפוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully