וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפא בניטס: "זה מבחן מושלם עבורנו"

סופר סאנדיי: מאמן צ'לסי מוכן לדרבי מול ארסנל (א', 15:30, ספ'1). יונייטד ופרגוסון ("הופתעתי מפפ") אצל טוטנהאם (18:00)

המחזור ה-23 בפרמיירליג, שייצא לדרך היום (שבת), יגיעו לשיאו מחר עם צמד משחקי ענק בלונדון. בראשון, הדרבי הגדול של בירת הממלכה, תארח צ'לסי את ארסנל ובשני, טוטנהאם מחכה למוליכה מנצ'סטר יונייטד.

רפא בניטס מנג'ר זמני של צ'לסי. GettyImages
אסור לו ליפול שוב. בניטס/GettyImages

צ'לסי - ארסנל (15:30, ספורט 1 ו-HD)

ביום רביעי החולף הבלוז הובילו בביטחה בביתם על סאות'המפטון, אבל ספגו צמד שערים, סיימו עם נקודה בלבד ונותרו הרחק מאחור במאבק האליפות. האוהדים חסרי סבלנות בכל הנוגע למאמן רפא בניטס ועוד תוצאה רעה, בדרבי, עלולה להוביל לזעזוע נוסף במועדון הלחוץ. על רקע השמועות כי פרנק למפארד עובר ללוס אנג'לס בתום העונה, הבלוז יצטרכו להיות בשיאם.

התותחנים עבדו גם הם קשה ביום רביעי, אבל לפחות יצאו מחויכים אחרי 0:1 דרמטי מול סוונסי, ששלח אותם לשלב הבא בגביע האנגלי. ארסנל צברה נקודה בודדת בשני המחזורים האחרונים והיא מתחילה לאבד גובה במאבק על ליגת האלופות. בשלושת המפגשים האחרונים, הקבוצה הביתית לא יצאה עם ניצחון, כאשר בביקור האחרון שלה בסטמפורד ברידג' ארסנל חגגה עם 3:5, כולל שלושער של רובין ואן פרסי.

"תמיד טוב שיש אתגר גדול לפניך", אמר בניטס, "זה אומר שכולם יהיו בפוקוס. לשחק מול ארסנל זה טוב עבור כולם. אנחנו יודעים שזו היריבה שלנו, שזו קבוצה איכותית שקרובה אלינו בטבלה ולכן אסור לנו להירדם. זה מבחן מושלם עבורנו".

בלם ליברפול מרטין שקרטל מנסה לעצור את חלוץ מנצ'סטר יונייטד דני וולבק. Alex Livesey, GettyImages
דני וולבק לא מסתכל לצדדים/GettyImages, Alex Livesey

טוטנהאם - מנצ'סטר יונייטד (18:00, ספורט 1 ו-HD)

בזמן שכל העולם מדבר על פתיחת העונה המדהימה של ברצלונה בליגה הספרדית, יונייטד לא נותרת הרבה מאחור. 11 נקודות בלבד איבדו שחקניו של אלכס פרגוסון ב-22 מחזורים והם מקווים להמשיך בקצב הנוכחי עד לתום העונה. במחזור האחרון השיגה יונייטד את ניצחון הליגה הרביעי ברציפות שלה, 1:2 על ליברפול ובאמצע השבוע גם ניצחה את ווסטהאם בגביע משער של ווין רוני השב מפציעה, אולם כעת ניצב בפניה אתגר ענק.

טוטנהאם אומנם סיימה רק ב-0:0 מאכזב מול ק.פ.ר במחזור שעבר, אולם התרנגולים מציגים עוד עונה מצוינת והם במקום הרביעי ערב המחזור. טוטנהאם לא הפסידה בכל שמונת המשחקים האחרונים בוויט הארט ליין ובתחילת העונה אף הדהימה את אולד טראפורד עם 2:3 ענק, שחשף כבר אז את הבעיות בהגנת יונייטד. החדשות הרעות מבחינת אנדרה וילאש בואש הן שהאדומים לא הפסידו משחק חוץ מול טוטנהאם מאז מאי 2001, 11 משחקים בסך הכל.

מאמן מנצ'סטר יונייטד אלכס פרגוסון עם מאמן ברצלונה פפ גווארדיולה. GettyImages
מופתע, אבל מבין. פרגוסון וגווארדיולה/GettyImages

פרגוסון נשאל לגבי החתימה של פפ גווארדיולה, שלאורך השנים הוזכר כאחד המועמדים להחליפו ביום מן הימים, בבאיירן מינכן. הסקוטי הוותיק הודה: "הייתי מופתע, לא ראיתי את זה מגיע, כי כל הזמן דיברו על מועדונים באנגליה לגביו. אבל כמאמן, אם אתה מקבל את ההזדמנות לאמן את באיירן, קשה להגיד לא. זה אחד המועדונים הגדולים ביותר באירופה, עיר נהדרת, אצטדיון נהדר, שחקנים טובים, היסטוריה טובה. קל מאוד לבחור בבאיירן בהתחשב בנסיבות".

לקראת המשחק עצמו אמר החלוץ הצעיר דני וולבק: "אנחנו מתעסקים רק בעצמנו ובאיך להשיג עוד שלוש נקודות. לא נסתכל לצדדים. אנחנו צריכים לשמור על הפער מסיטי וכל משחק ליגה הוא קריטי בכך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully