וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל מקל ימשיך במכבי חיפה עד לסיום העונה

הצדדים מימשו את האופציה להמשך החוזה, מקל ויתר על הצעותיו: "מקווה שנוכל לעשות עונה מצוינת ולהגיע להישגים"

מכבי חיפה הודיעה היום (שבת) שגל מקל ימשיך לשחק בקבוצה עד לתום העונה. הצדדים החליטו לממש את האופציות ולהמשיך בחוזה, כאשר מקל מצידו ויתר על מספר הצעות שהיו לו מקבוצות אחרות. בעקבות הסיכום אמר הבעלים ג'ף רוזן: "אנחנו נרגשים מכך שגל מקל ממשיך איתנו. הוא הוכיח את עצמו כנכס חשוב ומנהיג לקבוצה שלנו".

מקל עצמו אמר: "אני מאוד שמח להישאר במועדון עד לסיום העונה. הקבוצה קיבלה אותי יפה מאוד, התחברתי טוב למועדון, לצוות השחקנים, האוהדים והעיר. אני מאוד מקווה שנוכל לעשות עונה מצוינת ולהגיע להישגים".

מקל, שנבחר לשחקן חודש דצמבר אחרי שהעמיד סטטיסטיקה נהדרת של 18.2 נקודות בממוצע למשחק ו-8.8 אסיסטים, מוביל את רשימת הקלעים הישראלים עם 14.3 נקודות למשחק. כמו כן, הוא ראשון באסיסטים עם 7.3 וגם מוביל את הליגה ביחס בין אסיסטים לאיבודים עם 3.2 אסיסטים לכל איבוד.

ביום ראשון תפגוש חיפה את הפועל אילת. המאמן בראד גרינברג התייחס למשחק, ואמר: "זה משחק טוב נגד היריבה מהמקום השני. אנחנו מצפים לחזור לרוממה אחרי שלושה משחקי חוץ רצופים. עברו ארבעה שבועות מאז ששיחקנו לעיני הקהל הביתי שלנו ונשמח לראות ולשמוע אותם. אני צופה משחק מאוד אגרסיבי ופיזי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully