וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי מחפוד פוטר מהפועל פתח תקוה

המאמן שפתח את העונה עם המלאבסים מסיים מוקדם מהצפוי את הקדנציה השלישית שלו בעקבות ההפסד האחרון בדרבי

זה כבר הרבה זמן היה באוויר, אבל היום (שבת) זה הפך לרשמי: אלי מחפוד פוטר מתפקידו כמאמן הפועל פתח תקוה. המלאבסים, שהפסידו אתמול 2:0 למכבי פתח תקוה בדרבי הליגה הלאומית, מקווים שבאמצעות הזעזוע הזה ניתן יהיה לשפר את מצבה של הקבוצה שנמצאת בשלב הזה של העונה במקום הרביעי עם 34 נקודות, ארבע בלבד פחות ממכבי פתח תקוה המוליכה. כזכור, מחפוד מונה הקיץ אחרי שניסן יחזקאל ויתר על התפקיד.

עבור מחפוד הייתה זו הקדנציה השלישית במלאבס. בעונת 2007/8 הוא מונה לאמן את הקבוצה כשזו שיחקה בליגה הלאומית, והצליח להעפיל איתה בתום העונה לליגת העל. ב-2009 הוא פוטר מהקבוצה ומונה למאמן מכבי אחי נצרת אבל כמה חודשים לאחר מכן הוא חזר כדי להחליף את דני ניראון. זה החזיק מעמד זמן קצר אחרי שהוא פוטר במהלך חודש אוקטובר 2010, ובהמשך הקריירה שלו הוא הספיק גם לאמן את הפועל אשקלון.

במשחק עצמו אתמול בדקה ה-64 עידן שריקי נדחף ברחבה על ידי לורן בן ארי ומכבי פתח תקוה קיבלה פנדל, אותו ניצל דני פרדה. דקה לסיום עידן שריקי, שהגיע בינואר לקבוצה, חתם את התוצאה. מחפוד עוזב כשהקבוצה שלו רשמה עשרה ניצחונות, ארבע תוצאות תיקו ושבעה הפסדים.

מי שנחשב למועמד המוביל להחליף את מחפוד הוא מוטי איוניר, כאשר גם שמותיהם של גיא לוי ואורי מלמיליאן עלו. בנוסף, שחקני העבר דני ניראון ואלון מאיה עשויים לנהל יחדיו את משחקי הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully