וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארמסטרונג: "מגיע לי לחזור. קיבלתי עונש מוות"

בחלקו השני של הראיון לאופרה ווינפרי, ארמסטרונג נשבר כשדיבר על בנו: "כשהוא הגן עליי, ידעתי שאני חייב לספר לו"

כל מי שציפה לראות דמעות בזמן שלאנס ארמסטרונג התוודה כי השתמש בסמים במהלך הקריירה, קיבל את רוכב האופניים האגדי ששיקר לכל העולם סוף סוף נשבר. חלקו השני של הראיון של ארמסטרונג אצל אופרה ווינפרי סיפק לא מעט תשובות באשר לסיבות שלטענתו של ארמסטרונג גרמו לו להודות בשימוש בחומרים אסורים.

"ראיתי את הבן שלי מגן עליי ואומר: 'זה לא נכון. מה שאתה אומר על אבא שלי. זה לא נכון'. זה היה הרגע שידעתי שאני חייב לספר לו", אמר האמריקאי. בשלב הזה הוא גם נראה על סף דמעות כשהוא התייחס לבנו לוק בן ה-13. אמרתי לו: 'שמע, יש כבר הרבה שאלות על אביך, הקריירה שלי. אם אני מסומם או לא. תמיד הכחשתי ותמיד הייתי אכזרי ומתריס לגבי זה. ראית את זה. זו הסיבה שגם האמנת לי', מה שהפך את זה ליותר חולני".

רוכב אופניים לאנס ארמסטרונג. GettyImages
הפעם הוא נשבר. לאנס ארמסטרונג/GettyImages

"אמרתי ללוק אל תגן עליי יותר. פשוט אל תעשה את זה", הוא המשיך כשהוא נקרע באותו שלב. "הוא אמר אוקיי, ואמר לי: אני אוהב אותך. אתה אבא שלי. זה לא ישנה את זה". ווינפרי גם ניסתה להבין מה הייתה תגובתה של אשתו הקודמת כריסטין, שידעה על השימוש בסמים: "היא אמרה לי: 'אתה יכול לחזור להתחרות בתנאי אחד: שאתה לא חוצה את הגבול הזה יותר. אמרתי לה 'עשינו עסק'".

ארמסטרונג הכחיש כי הציע תרומה ל-USADA, וגם כשווינפרי ניסתה להקשות עליו שלוש פעמים עם השאלה הזו, הוא הכחיש. בהמשך ווינפרי גם שאלה האם ההודאה מגיעה בכדי שיאפשרו לו לשוב ולהתחרות, וארמסטרונג השיב: "אם את שואלת אותי אם אני רוצה לחזור ולהתחרות, התשובה היא כן. אני תחרותי. זה מה שעשיתי כל החיים שלי. אני אוהב להתאמן ולהתחרות. אני אוהב לחצות את קו הסיום, ואני לא מצפה שזה יקרה.

"למען האמת, אולי זו לא תהיה התשובה הכי פופולארית, אבל אני חושב שמגיע לי לחזור. אולי לא כרגע, אבל אם הייתי יכול לחזור בזמן, אם הייתי מחליף את הסיפור בשישה חודשי הרחקה? כי זה מה שהאנשים מקבלים. אני קיבלתי עונש מוות והם קיבלו שישה חודשים. אני לא אומר שזה לא הוגן בהכרח, אבל אני אומר שזה שונה".

ארמסטרונג גם התייחס לפן הכלכלי של ההשעייה, שכולל כמובן את הפסדיה של קרן לייבסטרונג. "לא הייתי אומר שאולצתי לעזוב", הוא הסביר. "אבל הייתי מודע ללחץ, זה כאב מאוד. זה היה הכי גרוע. זה היה 75 מיליון דולר ביום. פשוט ברחו לך. הלכו וכנראה שלא יחזרו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully