וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: ליון סיימה ב-0:0 מאכזב מול אוויאן

המוליכה לא הצליחה לפרוץ את ההגנה של קבוצת התחתית, פ.ס.ז' תוכל לחזור לפסגה. מליקסון בסגל ולנסיין לשבת

המחזור ה-21 בליגה הצרפתית נפתח הערב (שישי) עם משחקה של המוליכה ליון, ששמטה נקודות חשובות עם 0:0 ביתי מול אוויאן מהתחתית. בעקבות התיקו, יתרונה של ליון בפסגה עומד על שלוש נקודות, וביום ראשון תוכל פריס סן ז'רמן לחזור לראשות הטבלה בזכות הפרש שערים עדיף, אם תנצח בבורדו. מחר ייערכו עוד שישה משחקים, כאשר מאור מליקסון יהיה לראשונה בסגל קבוצתו החדשה ולנסיין, שתתארח אצל אז'קסיו. ברסט של עדן בן בסט תפגוש את סנט אטיין.

אלכסנדר לקאזט שחקן ליון במשחק מול אוויאן. רויטרס
שום דבר לא הלך. אלכסנר לקאזט/רויטרס

רמי גארד העניק ליוהאן גורקוף מקום בהרכב, והפתיע כאשר העדיף את אלכסנדר לקאזט על פני ליסנדרו לופס. מנגד, אוויאן הופיעה ללא חמישה שחקנים הנמצאים עם נבחרותיהם באליפות אפריקה וגם ללא השוער ברטראן לאקה שהורחק לאחר שהכשיל את בן בסט בשבוע שעבר. סטפן אנדרסן הדני החליף אותו בין הקורות, ולא נבהל מהלחץ שהפעילה ליון במחצית הראשונה שהסתיימה ללא שערים.

אחרי שראה את ההתקפה שלו תקועה גם במחצית השנייה, גארד הכניס את ליסנדרו שהוסיף מעט התלהבות והיה קרוב לכבוש, אבל ראה את הגנת אוויאן ממשיכה במשחק הקרבה שהגיע לשיאו בדקה ה-84. אנתוני רבייר העביר כדור רוחב מצד ימין, והבלם איהב אמברקי זרק את עצמו לפני ליסנדרו ופתח את ראשו כשהתנגש בקורה. אנדרסן הוסיף עוד הצלה בתוספת הזמן והותיר את ליון מתוסכלת, עם נקודה בלבד. אוויאן עלתה זמנית מעל הקו האדום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully