וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: אוואט נפצע בהפסד מאיורקה 3:2 לאספניול

סיבה לדאגה לנבחרת? השוער נפגע בברכו והוחלף (62). קבוצתו איבדה יתרון 1:2, חמד נכנס כמחליף ורשם החמצת ענק

הצופה אלי גוטמן לא אהב את מה שראה הערב (שישי) במשחקה של מאיורקה. תומר חמד שוב לא פתח בהרכב ונכנס רק בדקה ה-72, אבל זה היה כאין וכאפס לעומת הפציעה המדאיגה של דודו אוואט, שנפגע בברכו והורד על אלונקה בדקה ה-62. אוואט נטש את המשחק במצב של 1:2 לזכות מאיורקה, אבל חבריו לא הצליחו לשמור על היתרון והפסידו לבסוף 3:2 בקרב התחתית הדרמטי. חמש דקות בתוך תוספת הזמן חמד היה חייב להשוות, אבל מחמישה מטרים דחק החוצה בשמאל ורשם החמצה אדירה. בעקבות התוצאה, אספניול פתחה פער של ארבע נקודות ממאיורקה, שנותרה במקום ה-18 ומתחת לקו האדום.

דודו אוואט שוער מאיורקה. David Ramos, GettyImages
פציעה מדאיגה. דודו אוואט/GettyImages, David Ramos

אספניול פתחה טוב יותר ובדקה ה-11 הייתה ראויה לכדור עונשין מ-11 מטרים, בעקבות בעיטה של סימאו סברוסה לידו של קווין. אלא שהשופט קלוס גומס לא נענה לתחינות של המארחים והורה להמשיך, למזלה של מאיורקה. חמש דקות לאחר מכן, שום דבר כבר לא עזר לקבוצה מהאי. סימאו סובב כדור חופשי מבריק מ-25 מטרים, לקורה הימנית של אוואט ומשם לרשת. שער ליגה שלישי (כולם בחודש האחרון) לפורטוגלי של אספניול. המארחים המשיכו לשלוט, אבל בדקה ה-35 שילמו על טעות קשה בהגנה. ג'יובאני דוס סנטוס המקסיקני ניצל טעות של בן ארצו הקטור מורנו, הגיע לכדור הארוך של אוואט ובעט בשמאל אל הרשת כדי לתסכל את מאמנו לשעבר אגירה. שער ליגה ראשון של דוס סנטוס (אנגליה וספרד) מאז ה-7 במאי 2011, אז שיחק בראסינג סנטאנדר. חמש דקות לאחר מכן ג'יו היה קרוב לשני, אבל השוער קיקה קסייה הדף לקרן. כדור הקרן הורחק רע לעבר חאבי מארקס, שהניף את רגל שמאל ומ-28 מטרים בעט כדור שטוח שעבר בין כולם ותפס את קסייה לא מוכן מחוץ לשערו. מארקס כבש דווקא מול האקסית, 1:2 למאיורקה.

אגירה הכניס את סמואלה לונגו האיטלקי כדי לתגבר את ההתקפה, ובדקה ה-56 הקבוצה שלו כמעט חזרה. מורנו יכול היה לכפר על הטעות הקשה, הקדים את אוואט בכדור קרן והנגיחה האדירה שלו נעצרה במשקוף. אוואט קלט את הריבאונד ונפצע בברכו במהלך. אחרי מספר דקות בהן ניסה להמשיך ולא הצליח, פונה אוואט על אלונקה ורובן מיניו נכנס במקומו בדקה ה-62 כדי לערוך בכורה בלה ליגה. אוואט מחמיץ דקות ראשונות העונה, תמונות מדאיגות מבחינת נבחרת ישראל. שש דקות חלפו ומיניו הוציא כדור ראשון מהרשת. נונס הקפטן מעד ברחבה והפיל את לונגו, והקפטן ז'ואן ורדו בעט את הפנדל אל הרשת. 2:2 בדקה ה-68. בדקה ה-71 רשם ויקטור קאסדסוס החמצה מזעזעת משלושה מטרים, ודקה לאחר מכן חמד נכנס כמחליף.

החלוץ הישראלי קיבל צהוב, ובדקה ה-81 גם חברו אנטוניו לונה ספג כרטיס, רק שאצלו זה היה השני. הרכש מסביליה הורחק, ומאיורקה שילמה על כך ביוקר. בדקה ה-84 ניסה ז'ואן קפדווילה לבעוט לשער מצד שמאל, והכדור הגיע לקשר ראול באנה שדחק מחמישה מטרים את שערו השני בסך הכל בקריירה. עוד מהפך, איזו דרמה. חמד יכול היה להפוך לגיבור האמיתי של הדרמה הזו, אך בשנייה האחרונה של חמש דקות תוספת הזמן הוא החמיץ מצב נהדר מחמישה מטרים והשאיר את הנקודות לאספניול. לחמד נותר רק לתפוס את הראש. גם למאיורקה שחווה הפסד נוסף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully