וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט: "משחק רע, רע מאוד שלנו. אין הגדרה אחרת"

18.1.2013 / 21:00

מאמן מכבי ת"א ביכה את התבוסה לחימקי והודה: "עד כה לא עמדנו בציפיות של הסובבים". קורטינאיטיס: "שלחנו מסר לאירופה"

עריכה: יותם בן דוד

מכבי תל אביב ממשיכה להתרחק משלב ההצלבה. הצהובים קיוו שהניצחון הביתי על פנרבחצ'ה/אולקר יכניס אותם לעניינים בטופ 16, אבל הערב (שישי) הם נתקעו בפקקים במוסקבה המושלגת לפני המשחק, וכשהגיעו לאולם הובסו בידי חימקי 88:67 ונותרו עם ניצחון בודד מארבעה משחקים בבית ו' של היורוליג. הסיכויים להמשיך הלאה הולכים ומצטמצמים, ובשבוע הבא אלופת אירופה אולימפיאקוס מגיעה להיכל.

שחקן מכבי תל אביב ליאור אליהו מול שחקן חימקי מוסקבה קרסימיר לונצ'אר. Misha Japaridze, AP
מכבי תל אביב קפאה במוסקבה. ליאור אליהו/AP, Misha Japaridze

"לא נתנו את מה שציפינו מעצמנו", אמר בסיום דיוויד בלאט המאוכזב. "אחרי רבע ראשון טוב מאוד, בו שיחקנו נכון ושלטנו כפי שרצינו, יצאנו לגמרי מתוכנית המשחק שלנו וזה עלה לנו ביוקר. כל הכבוד לחימקי, הם שיחקו משחק טוב מאוד. עבורנו זה היה משחק רע, רע מאוד, אי אפשר להגדיר את זה אחרת, אין טעם לנסות אפילו".

"אפשר לעשות את התכניות הכי טובות, אבל ברגע שאתה לא דבק בעקרונות שלך, אתה מסתבך נגד קבוצות טובות וזה מה שקרה לנו היום", הוסיף המאמן המפסיד. "הנתון המשמעותי ביותר הערב היה 60 נקודות שחימקי קיבלה מהספסל שלה – מספר יוצא דופן. מהגל הזה, שהתחיל לשטוף אותנו ברבע השני, לא ידענו לצאת. צריך עכשיו לאסוף את עצמנו, להילחם על כל סנטימטר, להכיר בזה שעד כה לא עמדנו במטרות ובציפיות שלנו ושל הסובבים אותנו – ושהגיע הזמן לתקן".

שון ג'יימס הוסיף: "לא עשינו את העבודה שלנו היום. היו לנו הרבה איבודים ברבע השני. התחלנו את המשחק די טוב, אבל היו לנו הרבה איבודים וחימקי השיגה יותר מדי הזדמנויות שניות".

בצד השני, המאמן המנצח רימאס קורטינאיטיס לא ידע את נפשו מרוב אושר ואמר בסיום: "היינו יותר טובים ממכבי בכל אספקט של המשחק. זה היה המשחק הטוב ביותר שלנו העונה, אפילו יותר טוב מהניצחון על ברצלונה. כל השחקנים נתנו 100 אחוז, והניצחון הזה בהחלט הגיע לנו. אני חושב ששלחנו מסר לאירופה, וההצלחה שלנו לא מגיעה בטעות. הקבוצה משחקת יותר טוב משבוע לשבוע, אנחנו רק משתפרים".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully