וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משה סיני: "ניצחון יוקרתי, כל אחד רוצה לשלוט בעיר"

מכבי פתח תקוה חגגה את ה-0:2 בדרבי והחזרה לפסגה. אוהדי הפועל קראו למחפוד להתפטר, המאמן: "יודע מה צריך לעשות"

הרכש המאסיבי של השבוע האחרון עשה את ההבדל עבור מכבי פתח תקוה, שניצחה הערב (שישי) 0:2 בדרבי את הפועל פתח תקוה. אחרי שניל אברבנל והחלוץ ויקטור מרעי הצטיינו בניצחון על מכבי יבנה באמצע השבוע, הגיע תורו של עידן שריקי, שסחט פנדל וכבש בבכורה שלו במדי מכבי פתח תקוה וסייע לקבוצתו לחזור למקום הראשון.

עידן שריקי שחקן מכבי פתח תקוה. ברני ארדוב
יופי של בכורה. עידן שריקי/ברני ארדוב

המאמן המנצח משה סיני סיכם: "יש הרבה תנודות בליגה הזאת, נצטרך להיות צנועים ולדעת שכל המשחקים קשים. אם נעשה את זה, נשמור על המקום הראשון ונשיג את המטרה שלנו. זה ניצחון יוקרתי, כל אחד רוצה לשלוט בעיר. מעבר לשלוש הנקודות, יש פה המון המון יוקרה. צירפנו שחקנים טובים, גם מבחינת האופי וגם מבחינת היכולת. נצטרך להתחבר עוד קצת וזה יוציא מאיתנו יותר בהמשך".

הקפטן הנצחי מוראד מגמאדוב אמר בסיום: "אין ספק שהניצחון הזה היה חשוב לנו להמשך הדרך. כולם עשו עבודה טובה ומגיע לנו. עבדנו קשה ואני חושב שנראנו יותר טוב מהיריבה היום. ניצחנו בצדק". הבלם בן ה-39 נשאל כמה שנים עוד יוכל לסחוב, והבהיר כי הוא מתכוון לתלות את הנעליים בסיום העונה, והפעם באופן קבוע: "המטרה שלי היא לעזור לקבוצה ולא יותר מזה. אין לי חלומות, כבר פרשתי, ורק במצבים מסוימים אני רוצה לעזור לחברים שלי. זה הכל".

בצד השני, אוהדי הפועל פתח תקוה שוב קראו למאמנם להתפטר. אלי מחפוד הגיב: "אנחנו רק שתי נקודות מעלייה, אם המצב היה שונה הייתי לוקח אחריות. עליתי כבר ליגה שנה אחרי שנה ואני יודע מה צריך לעשות. נתחזק, הליגה לא נגמרה. לא היה משחק שהתעלה לרמה, לא חושב שבכלל היה פנדל. במשחקי דרבי יש הרבה מתח ולחץ, שתי הקבוצות לא שיחקו כדורגל, אבל אנחנו הפסדנו וצריך להמשיך הלאה. ברור שהתוצאה מאכזבת, לא נעים להפסיד דרבי, אבל יש לנו את המטרות שלנו והליגה עוד ארוכה. אין סיבה להוריד את הראש".

מאמן מכבי פתח תקוה, משה סיני. ברני ארדוב
בדרך להגשמת המטרה. משה סיני/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully