וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: פרנק למפארד סיכם את תנאיו בל.א. גלאקסי

האם קשר נבחרת אנגליה מצא לעצמו קבוצה חדשה ויצטרף לאלופת ה-MLS כמחליף לבקהאם? "העסקה סגורה", טען גורם

ספורט 2

האם פרנק למפארד בדרך לרשת את דייויד בקהאם? על פי דיווחים בממלכה, הקשר האנגלי סיכם את תנאיו בלוס אנג'לס גלאקסי, אלופת ה-MLS האמריקאית בשנתיים האחרונות הווא יעבור לעיר המלאכים מיד עם תום העונה.

"העסקה סגורה", טען גורם המקורב לדברים. בגלאקסי לא אישרו את השמועות, אולם גם לא הכחישו אותן ובקבוצה רק אמרו לאתר 'גול' כי המאמן ברוס ארינה הביע עניין בלמפארד ביום חמישי האחרון.

פרנק למפארד שחקן צ'לסי. GettyImages
בדרך מערבה? למפארד/GettyImages

הגלאקסי, שהצליחו להנחית ב-2007 את בקהאם תמורת חוזה עתק, זכו לתמורה בדמות שני תארי אליפות ופירסום ברחבי העולם. לאחר שקשר נבחרת אנגליה הוותיק עזב את הקבוצה עם תום העונה האחרונה בליגה האמריקאית, ניסו בלוס אנג'לס להשיג שם גדול אחר וכיוונו לקאקה, אולם לבסוף סיכמו את התנאים ככל הנראה עם למפארד.

קשר צ'לסי בן ה-34, אשר כבר לפני חודש נודע כי לא ימשיך במדי הבלוז ובקבוצה אף שקלו לשחררו כבר בינואר, צפוי לעזוב את המועדון אליו הגיע ב-2001 מווסטהאם ובשורותיו שיחק עד היום 582 משחקים, כשהוא כובש 194 שערים. למפארד מדורג כרגע במקום השני בטבלת כובשי המועדון בכל הזמנים וזקוק לשמונה שערים בלבד על מנת להשתוותו לבובי טמבלינג במקום הראשון.

* נייג'ל אדקינס, שהוביל את סאות'המפטון בחזרה מליגת המשנה אל הפרמיירליג, פוטר היום מתפקידו. הפיטורים מגיעים בעיתוי מוזר, שכן הקדושים אומנם מדורגים רק במקום ה-15 בליגה, אולם לא הפסידו חמישה משחקים ברציפות, כאשר בתוך הרצף הזה הם סיימו ב-1:1 מול ארסנל ורק ביום רביעי האחרון חזרו מפיגור שני שערים לשוויון 2:2 בסטמפורד ברידג' מול צ'לסי. מי שצפוי להחליפו הוא מאוריסיו פוצ'טינו הארגניטנאי, איתו כבר קיימו בקבוצה שיחות.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully