וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה עשויה לחזור לאופציית סטפן שצ'פוביץ'

18.1.2013 / 13:20

על פי דיווח בסרביה, עסקת העברתו של השחקן לדרום קוריאה על סף פיצוץ. הירוקים יפסידו 1.35 מיליון שקל על אלקיים ודמאו

במכבי חיפה ממשיכים בהכנות לקראת המשחק מול הפועל רמת גן (ראשון, 20:15), בתקווה להשיג ניצחון רביעי ברציפות בליגה שיקדם אותה במרוץ על תואר האליפות. בנאדו מעדיף שהקשר אביחי ידין, שאצבעו גובסה אתמול, ינוח במשחק הקרוב נגד הפועל רמת גן. ידין לא התאמן היום ולא יכלל בסגל. גוסטבו בוקולי ואייל גולסה ימשיכו לקבל את הקרדיט במרכז הקישור. עדיין לא ברור מי יפתח בצד שמאל של הקישור, אלון תורג'מן או שלומי אזולאי.

כפי שפורסם אתמול, בחיפה מפעילים לחץ גדול מאוד על תורג'מן להישאר בקבוצה. אתמול נערכה שיחה בעניין וסוכם כי עד המשחק מול רמת גן, הצדדים לא יעסקו שוב בנושא. מיד לאחר המשחק צפויה להתקבל החלטה סופית, כשתורג'מן יקבל את ההחלטה הסופית בעצמו. בחיפה הבהירו לשחקן כי העובדה שעידן ורד עומד לעבור ניתוח שישבית אותו עד תום העונה, מורידה את רמת התחרות. התלבטות נוספת של המאמן: האם לאפשר לאנדריי פיליאבסקי להיכלל סוף סוף ברוטציה על חשבון אדין צוצאליץ', או לשמור על יציבות ברביעיית החלק האחורי. אם תמיר כהן לא יקבל דקות ביום ראשון, הוא ישחק לראשונה מאז הפציעה במשחק הבא, נגד הפועל תל אביב. אוראל דגני שנטש את האימון אתמול סובל מקרסול נפוחה, ובשלב זה עדיין לא ברור מתי יחזור למגרשים. לאחר מספר ימי מנוחה תתקבל תמונה ברורה יותר.

במהלך אסיפת וידאו שקיים היום בנאדו הוא אמר לשחקנים: "חשוב מאוד שנשמור על אותה רמת נחישות שאפיינה אותנו במשחקים הראשונים שבהם אימנתי. כשאני מדבר על נחישות, אני מכוון בעיקר לשער השלישי. שחקנים רצו ונלחמו, אבל זה אפיין אותנו רק בחלק האחרון של המשחק". המגן טאלב טואטחה זכה למחמאות מהמאמן בנוכחות כל השחקנים.

הבוקר התברר כי במידה ועודד אלקיים, שקיבל בשבוע שעבר אור ירוק לחפש קבוצה, אכן יעזוב – מכבי חיפה תשחררו לצמיתות והמשמעות היא שהוא יקבל את כרטיס השחקן שלו אך היא תפסיד את ההשקעה בו. חיפה כבר "הפסידה" מיליון שקל על רכישת כרטיסו של ג'ואל דמאו, שכבר לא רשום בקבוצה ושחרור אלקיים יגרור הפסד נוסף עבור התשלום על כרטיסו – 350 אלף שקל. התחשיב הכלכלי שעומד מאחורי ההחלטה הזאת קשור לשכרו של השחקן, שאותו חיפה תחסוך בחודשים הקרובים ובכך תצמצם את הנזק הכלכלי שנגרם לה בעשרות אחוזים.

סטפן שצ'פוביץ' שחקן פרטיזן בלגרד. AP
בכל זאת בכרמל? שצ'פוביץ'/AP

החלוץ הניגרי ג'וזף אובנסרי אמור להגיע לישראל בחודש מרץ, אם כי עדיין לא סוכם התאריך הסופי שבו הוא ינחת בארץ. המטרה היא להתרשם מהחלוץ לקראת העונה הבאה ולשקול את רכישת כרטיסו, לאחר שבמועדון קיבלו עליו המלצות מסקאוטים בארצות הברית. אובנסרי נחשב ללהיט בליגת הפיתוח בארצות הברית, כשהעונה הוא כבש 11 שערים ב-14 משחקים ובחלק מהמשחקים ישב ביציע בגלל פציעה שעבר. החלוץ היהודי הנבחן, נוח סדאווי, אמור לחזור בשבוע הבא לארצות הברית. אחת הסיבות להגעתו לישראל הייתה הרצון של המועדון שלו לאפשר לו להתאמן בקבוצה מקצוענית. כרגע, אין כל סיכום על מעברו.

בתוך כך, לוואלה! ספורט נודע הבוקר כי חיפה עשויה לחזור לאופציית סטפן שצ'פוביץ'. על פי דיווח בסרביה ביממה האחרונה, מעברו של השחקן לקבוצת בוסאן הדרום קוריאנית נמצא על סף פיצוץ, זאת לאחר שהוא כבר סיכם בה את תנאיו. ככל הנראה, המעבר יימנע בשל חילופי ההנהלות בבוסאן וכך יתאפשר לחיפה, אשר לאחרונה גילתה עניין רב בשחקן, להביאו לישראל.

נציגת הסוכן הסרבי הבינלאומי של שצ'פוביץ', פאלי רמאדני, ויקי וקנין, מסרה בתגובה לדיווח: "ככל שידוע לי, בשלב זה, עסקת העברתו של שצ'פוביץ' לדרום קוריאה לא תצא לפועל. כרגע נראה כי הוא חוזר לפרטיזן בלגרד וננסה למצות אופציות אחרות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully