וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולימפיאקוס הפסידה בבית לסיינה, קאחה דרסה את פנר

אלופת אירופה נכנעה 74:72 בבית אחרי סל ניצחון דרמטי של בובי בראון. צפו בבאסקים מביסים 75:97 את הטורקים

אימג'בנק GettyImages

אחרי התבוסה הכואבת של מכבי תל אביב במוסקבה, נערכו הערב (שישי) שני משחקים נוספים בבית של הצהובים במסגרת המחזור הרביעי של שלב הטופ 16. אולימפיאקוס צללה למאזן 3:1 עם הפסד ביתי 74:72 לסיינה המפתיעה, כשבמשחק המוקדם הביסה קאחה לבוראל 75:97 את פנרבחצ'ה/אולקר ושמרה על מאזן מושלם.

מצ'איי לאמפה שחקן קאחה לבוראל. Salih Zeki Sayar, GettyImages
ברחו ברבע השני. לאמפה/GettyImages, Salih Zeki Sayar

בית ו'

פנרבחצ'ה/אולקר - קאחה לבוראל 75:97

מי יעצור את קאחה? הבאסקים הלוהטים המשיכו להרשים גם בטורקיה והעמיקו את המשבר של פנר. הקבוצה של סימונה פיאניג'אני כבר עם ארבעה הפסדים בארבעה משחקים בשלב הטופ 16, ואפשר להכריז על הפרויקט השאפתני שלה ככישלון מוחץ. הבאסקים פתחו טוב יותר, אבל פנר התעשתה במהירות עם ריצת 0:9 שנתנה לה יתרון 8:13. קאחה שוב הגיבה בדקות טובות וסגרה את הרבע הראשון ביתרון של 17:20, אלא שאז הגיעה ריצה נוספת של הטורקים שהפכו את הקערה ל-20:24 לזכותם.

הנדנדה נמשכה כשקאחה חזרה לעניינים בזכות הידית של מילקו בייליצה שהקפיץ אותה ל-30:39, ומשם לפנר לא הייתה תשובה, בדרך ל-32:48 מוחץ בירידה להפסקה. אם הקהל המקומי עוד בנה על קאמבק כשפנר צימקה ל-50:42, הגיע בליץ נוסף של קאחה, הפעם בכיכובו של אנדרס נוצ'יוני, ועד סיום הרבע השלישי הפער צמח ל-51:71, והגארבג' טיים נשמר עד הסיום בו ניצחה קאחה 75:97.

בייליצה הוביל את המנצחים עם 16 נקודות, מצ'איי לאמפה הוסיף 13 נקודות ו-9 ריבאונדים ופרננדו סן אמטריו תרם 13 משלו. את פנר הוליכו אמיר פרלדזיץ' ובויאן בוגדנוביץ' עם 16 נקודות כל אחד, בו מקאלב סיים עם 15.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
בובי בראון שחקן סיינה. Panagiotis Moschandreou, GettyImages
הצגה מול אלופת אירופה. בראון נגד שרמדיני/GettyImages, Panagiotis Moschandreou

אולימפיאקוס - סיינה 74:72

גם סיינה דוהרת ללא מעצורים, וגם היא עם מאזן מושלם אחרי המחזור הרביעי. גם הפעם הגיבור שלה היה בובי בראון, שסיבך את היוונים שספגו הפסד שלישי בטופ 16.היוונים נטלו את היוזמה בפתיחה וגיורגי שרמדיני הוביל אותם ליתרון מוקדם של 2:8, ואחרי שבראון התעורר בצד השני המשחק התאזן, והרבע הראשון הסתיים ב-20:25 לאולימפיאקוס. האיטלקים הבינו שהשד לא נורא כל כך ברבע השני, ובראון נתן להם יתרון ראשון, שעזר לסיינה לרדת להפסקה ביתרון 36:38. ברבע השלישי נמשך הקצב האיטי של המשחק, כששרמדיני בולט אצל האדומים, אבל בראון המשיך לככב והחזיק את האורחים ביתרון 51:52 בסיום הרבע השלישי.

המתח נשמר עד השניות האחרונות ממש, אחרי שאולימפיאקוס 'ברחה' ל-61:65 אבל המשיכה להזיע כשדניאל האקט איזן ל-67:67 שתי דקות לסיום. 19 שניות לבאזר בראון קבע 72:72, והמקומיים יצאו להתקפה שהסתיימה בהחטאה של קייל היינס, אחרי הסתערה סיינה למתפרצת קטלנית שהובילה לליי אפ קליל של בראון 1.7 שניות לסיום ולניצחון דרמטי במיוחד לאיטלקים. בראון, מלך הסלים של היורוליג, כיכב עם 22 נקודות ו-6 אסיסטים, האקט ותומאס רס הוסיפו 11 ו-10 נקודות בהתאמה. בצד השני היינס ו-ואסיליס ספאנוליס קלעו 13 כל אחד, שרמדיני סיים עם 9 נקודות ו-7 ריבאונדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully