וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: מאוולי יעזוב לגאנה, ולא יחתום בקרית שמונה

תהל אלון

17.1.2013 / 14:02

הסתיימה פגישה ללא תוצאות בין החלוץ לשרצקי, שהציע לקחת אחריות אם תוגש תביעת פיצויים, אבל דרש אופציה בלעדית

one

כל הסימנים מראים שעירוני קרית שמונה לא תצרף בינואר את החלוץ הגנאי אוסיי מאוולי. כידוע, יש לא מעט בעיות סביב מעמדו של השחקן לאור העובדה שהפועל אשקלון וקבוצת אנשי עסקים הבהירו כי הם רואים עצמם כמי שמחזיקים בזכויות עבורו, והדגישו כי אם האלופה תחתים אותו, הם עשויים להגיש תביעה בסך 1.5 מיליון דולר.

מאוולי וסוכנו שרון חלבי נפגשו היום (חמישי) עם הבעלים של קרית שמונה איזי שרצקי, אבל הפגישה הזו הסתיימה ללא הבנות, כאשר הקבוצה הגישה הצעה לשחקן, אך נראה כי העסקה לא תצא אל הפועל והשחקן ישוב לגאנה. גורמים בקרית שמונה אמרו היום: "הסיפור עם מאוולי מסובך מדי. כנראה שנצטרך לחפש חלוץ אחר".

שרצקי היה מוכן לקחת את סיכון תביעת הפיצויים מאשקלון ומאותם אנשי עסקים שטוענים כי הם מחזיקים בכרטיסו בתנאי שלקרית שמונה תהיה אופציה בלעדית על השחקן לשנים הבאות. הסכומים שהציע שרצקי לא התאימו לשחקן שסירב להצעה ומעוניין לשוב לגאנה. בסך הכל השחקן אמור היה להשתכר 20 אלף דולר נטו לחודש ובנוסף שרצקי אמור היה לשלם 75 אלף שקל דמי השאלה לקבוצה מגאנה בה הוא משחק.

בקרית שמונה כבר ממשיכים לחפש שחקן חיזוק אחר ומביעים התעניינות באיבן סנטיני, שהיה מועמד להצטרף לבית"ר ירושלים ושמו עלה גם כמועמד להפועל באר שבע.

כזכור, מאוולי שעזב בקיץ את ישראל, היה חתום לשנתיים נוספות בהפועל אשקלון עם סעיף שחרור של 1.5 מיליון דולר. מאוולי לא רצה לחזור לישראל בתחילת העונה ואחרי חודשיים של דיונים בפיפ"א התאפשר לו לשחק בקבוצה לא מקצוענית בגאנה, כאשר פיפ"א הבהירה שבמידה והשחקן יעבור לקבוצה מקצוענית, לאשקלון תהיה הזכות לדרוש פיצויים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully