וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה לפיפ"א: האם מאוולי שחקן חופשי?

האלופה חוששת מתביעה של אשקלון וקבוצת אנשי עסקים שטוענים כי הזכויות על החלוץ שייכות להם. העסקה תתפוצץ?

עירוני קרית שמונה בודקת את סוגיית הזכויות על כרטיסו של אוסיי מאוולי. החלוץ הגנאי סיכם את תנאיו אתמול (שלישי) אצל האלופה ואמור היה לחתום היום בקבוצה, אך בעקבות מידע שהגיע אתמול למועדון, לפיו במידה והשחקן יחתום בקבוצה, תהיה קרית שמונה חשופה לתביעת פיצויים מצד הפועל אשקלון וקבוצת אנשי עסקים המחזיקים בזכויות עבור השחקן, שעשויים להגיש תביעה בסך 1.5 מיליון דולר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
העסקה תצא לפועל? אוסיי מאוולי/מערכת וואלה!, צילום מסך

הפרשה מתחילה בכך שמאוולי, שעזב בקיץ את ישראל, היה חתום לשנתיים נוספות בהפועל אשקלון עם סעיף שחרור של 1.5 מיליון דולר. מאוולי לא רצה לחזור לישראל בתחילת העונה ואחרי חודשים של דיונים בפיפ"א התאפשר לו לשחק בקבוצה לא מקצוענית בגאנה, כאשר פיפ"א הבהירה שבמידה והשחקן יעבור לקבוצה מקצוענית, להפועל אשקלון תהיה הזכות לדרוש פיצויים, כאשר חוות הדעת היא כי שהיא גם תזכה בפיצויים כאלו.

כשבאשקלון הבינו שהשחקן נמצא בדרכו לקרית שמונה, הם החליטו להמתין לכך שהשחקן יחתום על מנת לתבוע את הפיצויים, אך בשעות הערב המידע הגיע גם לאיזי שרצקי, שהחל מהבוקר לבדוק את הנושא וממתין לתשובות האם הוא יוכל להחתים את השחקן במצב כזה.

איזי שרצקי בעלים עירוני קרית שמונה. אדריאן הרבשטיין
ייקח את הסיכון? איזי שרצקי/אדריאן הרבשטיין

55 אחוזים מהזכויות על כרטיסו של מאוולי שייכים להפועל אשקלון ועוד 45 אחוזים שייכים לקבוצת אנשי עסקים ביניהם עו"ד אבישי ריינמן, שאמר: "ברגע שהוא הגיע לקרית שמונה על פי ההחלטה מגיע לנו לדרוש פיצוי. יחד עם הפועל אשקלון נדרוש מקרית שמונה פיצויים בסך 1.5 מיליון דולר, כפי שמופיע בסעיף השחרור שלו בחוזה מאשקלון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully