וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: אימון בכורה לברונו פיניירו

17.1.2013 / 10:30

הבלם הפורטוגלי, שעל הגעתו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט, אמור לחתום. עידן שריקי צפוי לעבור למכבי פתח תקוה

one

הבלם הפורטוגלי ברונו פיינירו נחת בישראל ויערוך היום (חמישי) אימון קל עם מכבי נתניה כשבימים הקרובים יוחלט סופית אם להחתימו. בניגוד לנבחנים האחרים, שהגיעו להתרשמות, בנתניה הנחיתו את הבלם הפורטוגלי במטרה להחתימו בקבוצה, ובמועדון מאמינים כי אם הבלם לא נמצא בכושר משחק בצורה קיצונית, הוא יחתום כבר בתחילת השבוע הבא.

עם נחיתתו אמש נפגש פיינירו עם אנשי נתניה ושוחח עימם על מטרות הקבוצה כאשר בתחילת השבוע הבא אמור להיכנס יותר לעניינים. מי שחזר לאימונים אחרי פציעה הוא הקשר הצעיר ירדן כהן. הקשר, שחלק מהרופאים המליצו לו לעבור ניתוח, החליט לחזור לאימונים ואף עשוי כבר בשבוע הבא לחזור ולשחק.

ירדן כהן שחקן מכבי נתניה. ברני ארדוב
יחזור בשבוע הבא? ירדן כהן/ברני ארדוב

עידן שריקי שנמצא מחוץ לתוכניות של הצוות המקצועי מנהל משא ומתן מתקדם עם מכבי פתח תקוה לגבי מעברו לקבוצה מהלאומית כאשר כעת נותר רק לסגור את עניין השאלתו מנתניה. שריקי, שעל מעמדו הרעוע והאפשרות שישוחרר פורסם לראשוה בוואלה! ספורט, עדיין לא חתם רשמית על החוזה והוא מקווה לעשות כך עוד היום מייד אחרי שייסגר נושא השתתפות נתניה בחלק משכרו. במידה והדברים ייסגרו עשוי שריקי להתאמן היום עם המאלבסים.

בנתניה מקווים שגם ליאוניד קרופניק יימצא קבוצה ויעזוב סופית את הקבוצה כשבמקביל בנתניה ינסו למצוא חלופה למשה לוגסי שלא יגיע ככל הנראה לעיר היהלומים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
עידן שריקי שחקן מכבי נתניה. מגד גוזני
אמור לרדת ללאומית עוד היום. עידן שריקי/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully