וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: רומא עלתה לחצי גמר הגביע

הרומאים ניצחו את פיורנטינה 0:1 בהארכה משער של דסטרו (97), במשחק סוער בו נשלפו שלושה אדומים, ויפגשו את אינטר

אחרי ההצגה המטורפת אתמול ברבע גמר הגביע בין אינטר לבולוניה, שהסתיימה רק אחרי 120 דקות וחמישה שערים נהדרים בניצחונם של הנראזורי 2:3, נגררו גם רומא ופיורנטינה להארכה, ואם אצלן לא היו הרבה שערים, אדומים היו גם היו. בסיום, הצליחה רומא לצאת עם 0:1 קטן בזכות שער ניצחון של דסטרו בהארכה, לא לפני שראתה שני שחקנים שלה מורחקים (ואחד של פיורנטינה) והיא תפגוש את אינטר בשלב חצי הגמר. כפי שנראו השתיים ביממה האחרונה, אפשר כבר לבנות מראש על הארכה במשחק ביניהן.

שחקן רומא מתיאה דסטרו מול שחקן פיורנטינה ננאד טומוביץ'. GettyImages
שער קטן אחד הספיק. דסטרו/GettyImages

לוקה טוני הרבה לסכן את שערם של האורחים במחצית הראשונה, אבל לא הצליח למצוא את הרשת, ומנגד גם רומא התקשתה לייצר מצבים ואל המחצית השתיים ירדו ללא שערים. המגמה נמשכה גם במחצית השניה- פיורנטינה שלטה בשדה והיתה יותר מסוכנת אך לא הצליחה למצוא את שער הניצחון, והמשחק הלך להארכה.

בדקה ה-97 נשברה סוף סוף הבצורת, כשמיראלם פיאניץ' שלח כדור רוחב מצויין, ומתיאה דסטרו דחק מקרוב אל הרשת. המארחים לא הרימו ידיים ובדקה ה-103 הגיעו חהזדמנות אדירה, כשקואדרדו קיבל כדור ברחבה, וירה מן האוויר טיל נהדר שטס אל הקורה, חזר אליו, ואת הנגיחה הצליח שוער רומא להדוף.

בדקה ה-117 נותרו האורחים בעשרה שחקנים, כשרודריגו טאדיי ראה את הצהוב השני וירד אל חדרי ההלבשה, וזו לא היתה ההרחקה היחידה. בתוך הדקה ה-120 החלו דודו וקואדרדו להתקוטט, לשופט לא נותרה ברירה והוא הראה לשניהם את הכרטיס האדום. השניים המשיכו להיאבק זה בזה גם כשירדו מהמגרש, ואפילו עירבו את המאבטחים, כשאחד מהם נפל במהלך העימות. בסיום הצליחה רומא לשמור על השער, וחגגה את העלייה לחצי הגמר.

שחקן פיורנטינה לוקה טוני מול שחקן רומא קסטן. GettyImages
המשחק התחמם בהארכה. טוני/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully