וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רומיניגה: "פפ יביא זוהר לכל הכדורגל הגרמני"

בבאיירן חגגו את החתמת המאמן: "הוא אחד המצליחים בעולם". בקנבאואר: "אני מוריד את הכובע". ראול מעוניין להיות עוזרו?

ההחתמה של פפ גווארדיולה בבאיירן מינכן כמובן עוררה כבר הערב (רביעי) ותמשיך לעורר תגובות רבות. המאמן, שחתם ב"כוכב הדרום" עד תום 2016 ויחל בעבודתו ב-30 ביולי, נקשר באחרונה כמועמד לקבוצות רבות, אך בסופו של דבר בחר באימפריה הבווארית. זאת לאחר שמאמנה הנוכחי של באיירן, יופ היינקס, הודיע להנהלה מעט לפני חג המולד שאינו מעוניין להמשיך מעבר לתום העונה. גווארדיולה יהיה המאמן הספרדי הראשון של באיירן מאז הצטרפה לבונדסליגה ב-1965.

נשיא הכבוד של באיירן מינכן לשעבר וכוכב העבר פרנץ בקנבאואר אמר ל'סקיי': "מצד אחד הייתי מופתע, מצד שני ממש לא. אני חייב לברך את באיירן מינכן. אני מניח שפפ היה מחוזר על ידי מספר מועדונים נוספים, ובצדק, הוא אחד המאמנים המצליחים ביותר בשנים האחרונות. הוא יביא הרבה מאוד זוהר והצלחה גם לבאיירן וגן לכל הכדורגל הגרמני, הוא אחד המאמנים הגדולים בעולם".

אוטמר היצפלד, שאימן את באיירן בהצלחה בשתי קדנציות וזכה בחמש אליפויות ובליגת האלופות, אמר: "הוא אחד המאמנים הכי טובים בעולם. הוא מתאים למנטליות בבוואריה. הוא ידוע לתקשר עם הסביבה וזה חשוב במועדון כמו באיירן. הוא צעיר ויש לו זמן ללמוד גרמנית. הוא מתאים באופן מושלם".

קרל היינץ רומיניגה נשיא באיירן מינכן. GettyImages
כולם נרגשים. רומיניגה/GettyImages

הקייזר פרנץ בקנבאואר, נשיא הקבוצה, אמר: "אין לי מה להגיד חוץ מזה שאני מוריד את הכובע. אני לא יכול לחשוב על מישהו טוב יותר. כשהיינקס אמר שהוא רוצה לפרוש, חשבתי רק על מישהו בקליבר של פפ שיוכל להחליף אותו".

יו"ר דורטמונד האנס יואכים וצקה התייחס להחתמה ואמר: "אני חושב שזה נהדר. מחמאות לבאיירן שהצליחו לבצע את ההחתמה הזו. זו עוד הוכחה לכך שהליגה מצליחה מאוד ונצפית מאוד בכל העולם. אין ספק שהלחץ להצליח בבאיירן יישאר כמו שהוא עכשיו".

מי שחולם על פי ה'ספורט' הקטאלני להיות עוזרו של גווארדיולה בגרמניה הוא דווקא כוכב העבר של ריאל מדריד, ראול, שמחשק כרגע באל סאאד מהליגה הקטארית. ראול שיחק כמובן בשאלקה למשך שתי עונות, כך שהליגה הגרמנית לא תהיה חדשה לו. בסביבתו של גווארדיולה הכחישו לפי שעה את הרעיון.

ראול שחקן שאלקה. GettyImages
מכיר היטב את הליגה הגרמנית. ראול/GettyImages

גם הטוויטר היה מלא במגיבים. גארי ליניקר צייץ: "החלטה מעניינת אבל לא מאוד מפתיעה של גווארדיולה. באיירן הייתה אחת האופציות היחידות. באיירן יכול להיות מקום מאוד קשה לאמן בו, עם הנוכחות החזקה של כוכבי העבר".

פיל נוויל: "הכדורגל הגרמני חזק ומלא בשחקנים צעירים ואצטדיונים נהדרים. באיירן מועדון ענק. זה צעד טוב". מייקל אואן: "מועדון נהדר עם מסורת גדולה, אבל הייתי בטוח שרומן אברמוביץ' ישים את היד על פפ. חשבתי שמוריניו וגווארדיולה יאמנו בפרמיירליג בעונה הבאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully