וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שאראס: "אנחנו כבר בינואר והמצב מדאיג מאוד"

הכוכב הליטאי של ברצלונה עסק במאזן הליגה העלוב של קבוצתו: "אנחנו מדברים על המצב יותר מבכל קבוצה בה הייתי"

ברצלונה תשחק מחר (חמישי) במחזור הרביעי של היורוליג בחוץ מול בשיקטאש ותנסה להשיג את ניצחונה השלישי בטופ 16. הקטאלנים, שדרסו את היורוליג בשלב הראשון ונראו לא רע גם בפתיחת השלב השני, סובלים העונה מנפילות קשות בליגה המקומית, כאשר השיא היה ביום ראשון החולף, אז הובסו 88:66 מול אסטודיאנטס, לאחר שכבר פיגרו ב-30 הפרש.

"אם לא מתאמנים היטב כל יום, גם לא משחקים היטב כל יום", אמר שרונאס יאסיקביצ'יוס על המצב, "אנחנו צריכים להשתפר בעבודה היומיומית ואם נעשה את זה, חוסר היציבות תיעלם. לפעמים אנחנו עושים עבודה טובה, אבל בבת אחת מורידים את היכולת והאינטנסיביות וזה בא לידי ביטוי במשחקים".

שרונאס יאסיקביצ'יוס שחקן ברצלונה בכדורסל. Rodolfo Molina, GettyImages
לא מבין מה הבעיה. שאראס/GettyImages, Rodolfo Molina

שאראס, שבמשחק היורוליג האחרון, בו ניצחה בארסה את אלופת אירופה אולימפיאקוס, נכנס בהצלחה לנעליו של חואן קרלוס נבארו הפצוע והוביל את הקטאלנים, מתקשה להבין את הפערים האדירים ביכולת של קבוצתו בין היורוליג, שם היא עומדת על מאזן 2:11 העונה לליגה, שם המאזן הוא 8:9 מביך ביותר.

"זה מאוד מוזר. יש לזה המון סיבות וקשה להצביע על אחת מהן. אולי אנחנו משקיעים המון מאמץ בניצחונות ביורוליג ולא מצליחים לעשות עוד מאמץ כזה פעמיים בשבוע, אבל גם זה מוזר, כי יש לנו הרבה שחקנים צעירים שיכולים לשחק הרבה דקות בשתי המסגרות. אנחנו מנסים לתקן את המצב, אבל משום מה זה בינתיים לא עובד".

שאראס הוסיף: "אנחנו השחקנים מדברים המון על המצב., יותר מאשר בכל קבוצה שהייתי בה. אבל דיבורים זה דבר אחד ומעשים הם הרבה יותר קשים. אנחנו כבר בינואר וחוסר היציבות הזה מאוד מדאיג אותנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully