וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויאדוליד רוצה לצרף את טוטו תמוז כבר בינואר

הספרדים ייכנסו למו"מ, אך הפועל תל אביב תעדיף להשאירו אם לא תגיע הצעה גבוהה. השחקן נוטה להישאר עד תום העונה

one

האם טוטו תמוז יעבור לוויאדוליד כבר בחלון ההעברות הנוכחי? לוואלה! ספורט נודע כי בימים הקרובים צפויה הפועל תל אביב להיכנס למשא ומתן עם הקבוצה הספרדית על העברתו המיידית של החלוץ כבר עכשיו. האדומים מקווים כי לקופת המועדון ייכנס כסף ממכירתו של תמוז ומתכוונים לדרוש תמורתו כחצי מיליון יורו. אולם במועדון מבינים כי ויאדוליד לא מתכוונת בשלב זה לשלם סכומים גבוהים ולכן יש הטוענים כי אם ההצעה שתגיע תהיה נמוכה, יעדיפו במועדון להשאיר את החלוץ עד תום העונה במטרה שיעזור לקבוצה לזכות בתארים.

חרף הפרסומים על מתחים בין תמוז להפועל תל אביב, גם בקבוצה וגם בסביבתו של השחקן טוענים כי הכל נערך בתיאום מלא והחלוץ עצמו לא מעוניין לעזוב בטריקת דלת ויקבל כל החלטה שתתקבל בעניינו מצד ראשי המועדון והצוות המקצועי. העדיפות של תמוז היא לעבור בקיץ, שכן הוא סבור שבמקרה כזה, הוא יקבל הצעה לשכר גבוה יותר.

טוטו תמוז, שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
בקיץ מחכות לו יותר אופציות. תמוז/ברני ארדוב

כזכור, ויאדוליד שלחה השבוע מכתב רשמי להנהלת הפועל תל אביב ובו היא מודיעה על כוונתה להיכנס עם החלוץ למשא ומתן לקראת העונה הבאה, אז יהיה תמוז שחקן חופשי ויוכל להשתחרר ללא תמורה. בנוסף, מקורבים לקבוצה ולחלוץ טוענים כי מלבד ההצעות שפורסמו מקבוצות בטורקיה והולנד, בפניו עומדות הצעות נוספות למעבר בקיץ ולכן האפשרות שיעבור בתום העונה ריאלית יותר. גם המאמן יוסי אבוקסיס מעוניין שתמוז יישאר עד תום העונה ולא רוצה לצרף כעת חלוץ אחר, גם בגלל שהתקציב לא מאפשר לו להחתים במקומו שחקן בעל שם גדול.

תמוז, שאינו מתאמן כשבוע וחצי בגלל פציעה בברכו, מאוד מעוניין להחלים ולשחק מול בית"ר ירושלים במשחק הליגה הקרוב ביום שני. זאת כמובן בשל אירועי המפגש בטדי, אז כבש החלוץ והורחק מיד לאחר שהשתיק את הקהל. תמוז טען בזמנו כי סבל מקריאות גזעניות שהושמעו לכאורה לעברו מצד יציע אוהדי בית"ר, קבוצתו לשעבר. נכון לעכשיו, תמוז לא מתכונן לפתוח ואם אכן ישחק מול בית"ר, הוא ככל הנראה יעלה מהספסל. "אם הייתה בעיה עם טוטו לגבי החשק שלו לשחק, אין לאף אחד פה ספק שהוא מת לשחק מול בית"ר. את מה שקרה לו במשחק הקודם הוא לא ישכח הרבה זמן", אמרו בקבוצה.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully