וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א: ויאדוליד פנתה לגבי תמוז, ורמוט ייעדר כחודש

הספרדים שלחו מסמך רשמי ובו הסכמה להחתים את החלוץ כעת ולצרפו בקיץ. ורמוט בספק לדרבי: "לא קל לי להיות בחוץ"

one

ויאדוליד פנתה היום (שני) להפועל תל אביב במסמך רשמי, ובו הסכמה להחתים את החלוץ טוטו תמוז כעת, ולצרפו בקיץ. בהפועל, כזכור, התלבטו רבות לגבי האפשרות למכור את החלוץ בחלון ההעברות הקרוב, משום שבקיץ הוא יהיה שחקן חופשי. במקרה הזה, של חתימה מיידית והעברה בסוף העונה, האדומים לא ירוויחו על מכירת השחקן.

בכל מקרה, עדיין לא התקבלה החלטה סופית של השחקן האם להיענות להצעת הספרדים, שכן החלוץ מחזיק בעוד מספק הצעות, גם מהליגה הטורקית וגם מהליגה ההולנדית, אך המטרה של סוכנו רונן קצב היא להעביר את השחקן לאחת הליגות הגדולות באירופה. לכן, גבוהים הסיכויים שהחלוץ ישחק בספרד בעונה הבאה. החלוץ, אגב, עדיין פצוע, לא התאמן היום ובספק למשחק מול בית"ר ירושלים ביום שני הבא.

במשחק האחרון בין הקבוצות הורחק תמוז לאחר שעשה תנועת השתקה לעבר הקהל של בית"ר לאחר שהעלה את האדומים ל-1:2. לאחר הרחקתו ספגה הפועל שני שערים והפסידה במשחק. תמוז שיחק העונה ב-14 משחקי ליגה וכבש שמונה שערים.

טוטו תמוז שחקן הפועל תל אביב לפני משה מישאלוב שחקן הפועל עכו. קובי אליהו
הפועל עוד תספיק להרוויח עליו? תמוז/קובי אליהו

הקשר גילי ורמוט ייעדר לתקופה נוספת של שלושה עד ארבעה שבועות. ורמוט, שטס אתמול לבדיקה אצל פרופסור מרטנס בבלגיה, התבשר היום שזהו זמן ההחלמה המינימלי המשוער לפני חזרה למגרשים, ושיקדיש אותו למנוחה ולטיפולים.

הקשר הבטיח לעשות מאמצים להיות כשיר לדרבי, שייערך בעוד ארבעה מחזורים, בשבוע השני של פברואר. "לא קל לי להיות בחוץ", אמר ורמוט. "זו פעם ראשונה בקריירה שאני מתמודד עם פציעה ארוכה, אבל אני מקווה להבריא במהרה".

ורמוט הספיק לשחק רק שבעה משחקי ליגה מאז חזר להפועל תל אביב. הוא החמיץ חודש וחצי בגלל פציעה במשחק הנבחרת נגד לוקסמבורג ושב לשחק בניצחון 0:1 בקרית שמונה בחודש נובמבר. לאחר אותו משחק ורמוט רשם עוד שלוש הופעות בלבד לפני שהכאבים שוב הכניעו אותו. הופעת הליגה האחרונה שלו הייתה לפני למעלה מחודש ב-0:0 הביתי עם הפועל עכו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
גילי ורמוט שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
ימשיך להיעדר. גילי ורמוט/ברני ארדוב

הפועל תל אביב חזרה היום להתאמן. אבוקסיס ערך אספה קצרה לשחקנים. "בוא ניתן לבית"ר לדבר ואנחנו נתעסק בעצמנו. מהיום אני רוצה שתחשבו רק על המשחק הזה. מצפה לנו משחק מאוד קשה וצריך להתכונן אליו בהתאם".

היום החלה מכירת הכרטיסים למשחק. כרטיס למבוגר יעלה 99 שקלים, ואילו כרטיס ילד/חייל/אישה יעלה 49.5. בקבוצה מעריכים שכל הכרטיסים יימכרו ושקופות בלומפילד לא ייפתחו ביום המשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully