וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסי: "המחלות של טיטו ואבידל פגעו בנו קשות"

כוכב ברצלונה מתייחס להשפעת המצב הרפואי של השניים על הקבוצה, ומוסיף: "כל הסימנים מראים שמצבו של טיטו טוב"

ליאונל מסי מתייחס היום (רביעי) למחלותיהם של טיטו וילאנובה ואריק אבידל, וחושף כי מצבם פגע קשות בברצלונה. "אם להיות כן, זה פגע בנו קשה מאוד", אמר מסי בראיון לאתר פיפ"א. "זה הגיע אחד אחרי השני, ואלה עניינים שחשובים יותר מאשר תוצאות או מומנטום".

מסי מספר גם על ההתמודדות של הקטאלנים עם המקרים הללו, ואמר: "אלה מצבים נוראיים. כמובן שזה פגע בנו, אבל איכשהו הצלחנו להתמודד עם זה בכך שהיינו מאוחדים. תודה לאל שהדברים נראים טוב מבחינת אבידל וטיטו. למרות שוילאנובה צריך להמשיך לעבור טיפול, כל הסימנים מראים שהמצב טוב. זה מה שחשוב הכי הרבה".

ליאונל מסי שחקן ברצלונה. רויטרס
"אלה מצבים נוראיים". מסי/רויטרס

מסי התייחס גם למצבה של נבחרת ארגנטינה, וסיפר: "הנבחרת הלאומית השתנתה. כדי שדברים יילכו טוב זה תלוי בכך שכולם יהיו מעורבים, ולא רק שחקן אחד. זה לא שרק לי באופן אישי הלך לא טוב, אלא לכולם כנבחרת מכל מיני סיבות. ברגע שהתחלנו לנצח והתוצאות שלנו השתפרו, הכל הפך להיות קל יותר. האוהדים נמצאים מאחורינו, התקשורת לא מבקרת כפי שהיא עשתה בעבר ואנחנו יכולים לעשות את העבודה בצורה שונה, כשאנחנו רגועים יותר. אנחנו מקבלים יותר כבוד מהיריבות בגלל המומנטום שלנו. השינוי הכי גדול הוא בתוצאות, פשוט כך".

דויד וייה שחקן ברצלונה. AP
סוחב פציעה. דויד וייה/AP

ברצלונה תפגוש הערב (22:30, שידור ישיר בספורט 1) את מלאגה החזקה, הפעם במסגרת המשחק הראשון של רבע גמר גביע המלך הספרדי. כזכור, בארסה ניצחה את מלאגה 1:3 במסגרת הליגה הספרדית ביום ראשון האחרון, במשחק שבו ליאונל מסי המשיך לככב עם שער וצמד בישולים.

ברצלונה צפויה להתייצב למשחק הזה בהרכב מלא, למעט דויד וייה, החלוץ שסוחב פציעה ולא שיחק גם במשחק הליגה האחרון. קרלס פויול הקפטן צפוי לפתוח במרכז ההגנה לצידו של ג'רארד פיקה. במשחק נוסף שייערך הערב תפגוש ריאל סראגוסה את סביליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully