וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמישי באוסטרליה: ויינטרוב ופאר רוצים סיבוב שלישי

ההפתעות של הישראלים במלבורן יימשכו? ויינטרוב מחכה לקולשרייבר (2:00), פאר תפגוש את דאטה קרום (סביב 6:00)

אמיר ויינטרוב ושחר פאר ינסו להמשיך הלילה (בין רביעי לחמישי) להפתיע באליפות אוסטרליה, כששני הישראלים ישחקו בסיבוב השני של הגרנד סלאם הראשון של השנה. ויינטרוב יפגוש את פיליפ קולשרייבר הגרמני במשחק הראשון של הלילה במגרש מספר 8 בשעה 2:00 שעון ישראלי, כשפאר תעלה למשחק השלישי במגרש מספר 6, שצפוי להיפתח בסביבות השעה 6:00 שעון ישראל.

אמיר ויינטרוב טניסאי ישראלי. ברני ארדוב
בדרך לשיא חדש? ויינטרוב/ברני ארדוב

ויינטרוב (196 בעולם), שעשה את כל הדרך להגרלה הראשית מהמוקדמות בדרך להופעה ראשונה בקריירה בטורניר גרנד סלאם בגיל 26, המשיך את הכושר הנהדר שלו עם ניצחון מרשים על גידו פז'ה בסיבוב הראשון, וכעת הוא ינסה להדהים את קולשרייבר, המדורג 19 בעולם ו-17 בטורניר.

אלוף ישראל הטרי מעולם לא פגש את הגרמני בן ה-29, שהגיע שלוש פעמים לשמינית הגמר במלבורן (2005, 2008 ו-2012), ונעצר רק ברבע הגמר בווימבלדון האחרון. המנצח ביניהם יפגוש בסיבוב השלישי את המנצח במפגש בין מילוס ראוניץ' (13), עליו גבר ויינטרוב במפגש הדייויס הזכור מול קנדה, ללוקאש רוסול הצ'כי.

הטניסאית הישראלית שחר פאר. Graham Denholm, GettyImages
יריבה ותיקה במיוחד. פאר/GettyImages, Graham Denholm

פאר (90 בעולם) הצליחה להיחלץ מעוד הדחה מוקדמת בסיבוב הראשון מול אלכסנדרה פאנובה, והמשוכה הנוכחית שלה היא קימיקו דאטה קרום. היפנית בת ה-42 (!) רשמה הישג נפלא נוסף בקאמבק הנדיר שלה כשהעיפה בסיבוב הראשון את נדיה פטרובה (12), וכעת המדורגת 100 בעולם לא רוצה לעצור.

הטניסאית הישראלית לא ביקרה בסיבוב השלישי של טורניר גרנד סלאם מאז מלבורן ב-2011, כשהישג השיא של היפנית הוא העפלה לחצי הגמר אי שם ב-1994, והמאזן ביניהן עומד על 1:1 - ניצחון לפאר בטוקיו ב-2008 וניצחון לדאטה קרום ב-2010. המנצחת ביניהן תפגוש בסיבוב השלישי את המנצחת בין לוסי ספארובה (17) לבויאנה יובאנובסקי הסרבית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully