וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף: מכבי הוד השרון טיפסה למקום השני

קבוצתו של תומר רוסיאנסקי ניצחה 0:3 את אליצור כרמיאל ודילגה על מכבי ת"א. 2:3 לאס"א ירושלים על הפועל כפר סבא

שני משחקים נערכו הערב (שלישי) במסגרת ליגת העל בכדורעף, כאשר במוקד עמד משחקה של מכבי הוד השרון, שניצחה 0:3 את אליצור כרמיאל וטיפסה למקום השני. הוד השרון ניצחה 21:25, 23:25, 16:25, כאשר הפסד של מכבי תל אביב למטה אשר/עכו יבטיח לקבוצה של תומר רוסיאנסקי את המקום בפתיחת הסיבוב השלישי.

מותחן של חמש מערכות נערך הערב באולם חוות הנוער בירושלים בין הפועל ירושלים להפועל כפר סבא. כפר סבא שלטה במערכה הראשונה כששגיב בולקין, למרות פציעה בבוהן, היה המוציא לפועל בדרך לניצחון 19:25 במערכה. במערכה השנייה הירושלמים צימצמו את כמות הטעויות ועלו ל 62% בהתקפה וחגגו 18:25. המערכה השלישית הייתה צמודה, אך בשיוויון 18:18 שיגר ג'קי גפט שלוש נקודות רצופות ומשם כפר סבא לא חזרה, 22:25 ירושלים, 1:2 במערכות למארחים.

למרות היתרון, האדומים נעלמו לחלוטין ברביעית וכפר סבא לקחה את המשחק לשובר שיוויון עם תוצאה חד צדדית 9:25. למרות היכולת ברביעית, את החמישית הירושלמים פתחו בשליטה ולא עצרו עד לניצחון 11:15 ובסיום 2:3 להפועל ירושלים שתופסת את המקום הרביעי במרחק נקודה מכפר סבא.

כאמור, הסיבוב יסתיים ביום ראשון הקרוב (הדר יוסף, 19:30) במפגש צמרת בין השנייה מכבי תל אביב למוליכה הפועל מטה אשר/עכו בעלת המאזן המושלם, שהבטיחה את המקום הראשון במרחק שלושה ניצחונות מהשני. האלופה המכהנת נמצאת בפינלנד לקראת המשחק הראשון בשמינית גמר גביע האתגר האירופי מול לויימה. בתום הסיבוב יקבע סדר המשחקים לסיבוב השלישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully