וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מראדונה: "החלטתי שאני לא רוצה לעבוד יותר בכדורגל"

כוכב העבר הצהיר שלא ישוב לאמן בעקבות הדרך שבה פוטר אלמיידה מריבר פלייט: "מגעיל אותי שמציגים מאמן תוך 3 ימים"

האם דייגו מראדונה שבע לתמיד מהכדורגל? על פי ההצהרות שלו ביממה האחרונה, נראה בהחלט שהתשובה לכך חיובית, אבל אצל מראדונה כמו מראדונה, אי אפשר באמת לדעת. כוכב העבר שלא מאמן כיום אף קבוצה הביע את חוסר שביעות רצונו ממהלך הפרידה ממאמן ריבר פלייט מתיאס אלמיידה.

שחקן העבר דייגו מראדונה. Natacha Pisarenko, AP
מילה שלו זו מילה? מראדונה/AP, Natacha Pisarenko

כזכור, המאמן שהעלה את הקבוצה לליגה הבכירה נפרד מהמועדון כבר בחודש נובמבר, כאשר דיאס חזר לקדנציה שלישית והחליף אותו בתפקיד. "אחרי שנגעלתי מהדרך שבה הם פיטרו את פלאדו אלמיידה ועד היום ראשון היה להם את רמון דיאז, החלטתי שאני לא רוצה יותר לעבוד בכדורגל", אמר מראדונה בראיון בארצו. "להציג מאמן חדש תוך שלושה ימים, זה משהו שמגעיל אותי. אני לא רוצה לעשות את זה (לאמן) שוב".

מראדונה התייחס גם למעמדו של חואן רומן ריקלמה, שכבר הצהיר כי הוא לא מתכוון לחזור לבוקה ג'וניורס. כזכור לפני פחות משבועיים ריקלמה נפגש עם קרלוס ביאנצ'י שחזר לאמן את בוקה ורצה לצרף אליו את הקשר שכיכב תחת הדרכתו בעבר, אך בסיום הפגישה הודיע ריקלמה לכתבים שהמתינו מחוץ למחנה האימונים שזה לא ממש יקרה. "מה שקרה בין ריקלמה, ביאנצ'י ואנג'ליסי זו הבעיה שלהם. מה שאני חושב שזה הוא צריך לחזור לשחק. אני לא חושב שזה צריך להוית בבוקה, אבל הוא צריך לחזור לשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully