וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פפ גווארדיולה חושף קלף: "רוצה לאמן בפרמיירליג"

צפו במאמן מעניק ראיון להתאחדות האנגלית במלאת 150 שנה להיווסדה ומגלה: "באיטליה, אם אתה מנצח תומכים בך ואם אתה מפסיד הורגים אותך. באנגליה תמיד מחבקים. כשחקן לא הבנתי שזה חלום לשחק בפרמיירליג, אני מקווה להגיע לשם כמאמן"

שמו של פפ גווארדיולה נקשר בכל מקום אפשרי, כמעט. דיברו על נבחרת רוסיה וברזיל, רמזו על אינטר ומילאן ורק ביום שלישי עוררו דיווחים בגרמניה סערה, כשעל פי מספר מקורות סיכם מאמן ברצלונה לשעבר בבאיירן מינכן. הדיווחים הללו הוכחשו מאוחר יותר, אבל ייתכן שגווארדיולה חשף קלף ראשון באשר לעתידו.

צפו בגווארדיולה מגלה: "אני רוצה לאמן באנגליה"

"תמיד חשבתי שהכדורגל האנגלי מרתק", אמר גווארדיולה, ששמו כבר עלה בהקשרים של שתי הקבוצות ממנצ'סטר ושל צ'לסי, "באיטליה, יתמכו בך כשאתה מנצח אבל יהרגו אותך אם תפסיד. אני תמיד מופתע מהתמיכה הגורפת באנגליה. אני מקווה שאזכה לאתגר לאמן שם".

גווארדיולה הסביר כי הוא מקווה להשלים את מה שהחמיץ כשחקן: "לא הבנתי שזה חלום לשחק באנגליה. אני מקווה שתהיה לי ההזדמנות לעשות את זה כמאמן. התמיכה פה מדהימה, האווירה פה מורגשת בכל מקום. אני עדיין צעיר, בן 41, ככה שאני מקווה עדיין להגשים את החלום הזה".

עם זאת, יש לסייג את הדברים, משום שגווארדיולה אמר אותם להתאחדות האנגלית במלאת 150 שנה להיווסדה, כך שייתכן מאוד שלא התכוון לטווח הזמן המיידי. מצד שני, הדברים שלו נשמעים כנים, האנגלית שלו טובה - אולי נראה אותו על הקווים בלונדון או במנצ'סטר בעונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully