וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: אינטר עלתה לחצי גמר הגביע

טירוף בסן סירו: הנראזורי כבר הוליכו 0:2 בדקה ה-80, נגררו להארכה אך שער ניצחון של ראנוקיה סידר להם 2:3 על בולוניה

משחק משוגע כמו זה שנרשם הערב (שלישי) בסן סירו לא נראה כבר הרבה זמן, אבל השורה התחתונה היא אחת: אינטר עלתה לחצי גמר הגביע האיטלקי. הנראזורי כבר הוליכו 0:2 על בולוניה בדקה ה-80, אבל חטפו שני שערים, נגררו להארכה, ושם ניצחו בדקה ה-120 משער ניצחון של אנדראה ראנוקיה כדי להשיג את הכרטיס לשלב הבא, שם הם ממתינים למנצחת בין פיורנטינה לרומא.

שחקן אינטר פרדי גואין חוגג שער. GettyImages
שער ענק. גוארין/GettyImages

המארחים לחצו כבר מהפתיחה על שערו של פדריקו אליארדי, אך אנטוניו קסאנו ותומאסו רוקי לא הצליחו למצוא את הרשת. בדקה ה-34 הגיע השער היחידי במשחק, ואיזה שער נהדר זה היה: פרדי גוארין קיבל את הכדור כ-18 מטרים מהשער וירה טיל אדיר שנעצר רק בחיבורים. במחצית השניה ניסתה בולוניה לשלוט מעט יותר בקצב, אבל התקשתה למצוא את אלברטו ג'ילארדינו ברחבה, ומנגד, ראתה את המארחים מכפילים את יתרונם: רודריגו פלאסיו קיבל כדור במתפרצת, ניער מעליו שני מגנים והקשית כדור נפלא מעל לשוער כדי לקבוע 0:2.

האורחים לא הרימו ידיים, והצליחו לצמק בדקה ה-81, כשאלסנדרו דיאמנטי ירה בעיטה חופשית מדהימה שפגעה במשקוף והלכה פנימה, המשחק לא גמור. עד כמה לא גמור? לא חלפו שתי דקות וראנוקיה כמעט וכבש שער עצמי כשנגח לאחור ומצא את הקורה של שערו שלו, ודקה מאוחר יותר הגיע הרגע הגדול של האורחים: מרקוו מוטה הרים כדור אל הרחבה, ההגנה של אינטר נרדמה ומנולו גביאדיני דחק מקרוב בקלילות את השיוויון. לשתי הקבוצות היו הזדמנויות נהדרות להכריע את המשחק בשניות הסיום אבל השוערים משני הצדדים רשמו הצלות נהדרות, והמשחק הלך להארכה.

הטירוף נמשך גם בחצי השעה שהגיעה לאחר מכן, כשההזדמנויות המשיכו להגיע. בדקה ה-110 כידרר חאבייר סאנטי דרך כל ההגנה של האורחים, הבעיטה הראשונה שלו נעצרה על ידי השוער, והשניה, שהיתה מול שער ריק לחלוטין, מצאה רק את העמוד. פנדלים? הצחקתם את אינטר. המארחים המשיכו בלחץ, ובדקה ה-120, רגע לפני בעיטות ההכרעה, כבשו את שער הניצחון: הכדור הוגבה לרחבה, שוערה של בולוניה יצא לא טוב, נתקע באסטבן קמביאסו ונפל, וראנוקיה ניצל זאת כדי לנגוח פנימה ולהכריע את המשחק. איזה טירוף.

שחקני בולוניה חוגגים עם מנולו גביאדיני מול אינטר. GettyImages
נתנו הכל, אבל זה לא הספיק. בולוניה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully