וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע אנגלי: ק.פ.ר ובן חיים הדיחו את ווסט ברומיץ'

הבלם הישראלי שיחק 90 דקות ב- 0:1 של קבוצתו. בולטון הדיחה עם סנדרלנד עם 0:2. ניצחון דרמטי לסטוק על ק. פאלאס

בממלכה האנגלית נערכו הערב (שלישי) המשחקים החוזרים במסגרת הסיבוב השלישי של הגביע האנגלי וסיפקו לא מעט הפתעות. טל בן חיים שיחק 90 דקות בשורות קווינס פארק ריינג'רס, שניצחה בחוץ 0:1 את ווסט ברומיץ' והעפילה לסיבוב הבא. בולטון מליגת המשנה הפתיעה את סנדרלנד עם ניצחון חוץ 0:2 והדיחה את החתולים השחורים.

ג'וני וולטרס, מי שכבש צמד שערים עצמיים בהפסד הליגה האחרון של סטוק מול צ'לסי, פיצה את קבוצתו עם צמד בניצחון 1:4 על קריסטל פאלאס אחרי הארכה. מחר ייערכו שני משחקים מסקרנים מאוד כאשר מנצ'סטר יונייטד תארח את ווסטהאם וארסנל תארח את סוונסי.

טל בן חיים שחקן קווינס פארק ריינג'רס (שמאל) מול רומלו לוקאקו שחקן ווסט ברומיץ'. רויטרס
השיג מקום בשלב הבא. טל בן חיים מול רומלו לוקאקו/רויטרס

ווסט ברומיץ' - קווינס פארק ריינג'רס 1:0

אחרי שהצליחה לכפות שוויון דרמטי במשחק הקודם בביתה, התארחה ק.פ.ר מהתחתית אצל ווסט ברומיץ' עם טל בן חיים, הרכש הישראלי החדש שלה במרכז ההגנה. בן חיים עבד קשה בשמירה על רומלו לוקאקו המצוין וקיבל צהוב בדקה ה-18 אחרי הכשלה גסה על החלוץ הבלגי. המארחים תקפו והיו טובים יותר אך דווקא בן חיים וחבריו השיגו את שער הניצחון הדרמטי והכרטיס לשלב הבא. ג'יי בות'רויד היה זה שכבש את שער הניצחון בדקה ה-75 עם נגיחה טובה מאוד לפינה הימנית הנמוכה, ושלח את קבוצתו לשלב הבא בגביע.

שחקני בולטון חוגגים. GettyImages
חגגו ניצחון מפתיע. שחקני בולטון/GettyImages

סנדרלנד - בולטון 2:0

אחרי התיקו במשחק הקודם בריבוק סטדיום, סנדרלנד הביתית אירחה את בולטון מליגת המשנה והייתה בטוחה שהיא בדרך לשלב הבא בגביע האנגלי. אולם, החתולים השחורים לא לקחו בחשבון את מרווין סורדל, חלוץ אנגלי צעיר בן 21 שכבש צמד מפתיע מאוד שהעלה את קבוצתו לשלב הבא.

בדקה ה-64 נפסק פנדל לזכות האורחים אחרי הכשלה של ג'ק קולבק על דארן פרטלי. סורדל בעט את הפנדל בקור רוח פנימה. בדקה ה-73 כבש סורדל את השני שלו ושל קבוצתו כשבעט ברגל שמאל מהקצה הימני של הרחבה פנימה. 0:2 מפתיע לבולטון, ששולח את סנדרלנד הבייתה.

ג'וני וולטרס שחקן סטוק סיטי. רויטרס
הפעם הוא כבש צמד שערים לרשת הנכונה. ג'וני וולטרס/רויטרס

סטוק - קריסטל פאלאס 1:4 (אחרי הארכה)

אחרי התיקו המאופס במשחק הקודם אירחה סטוק את הקבוצה המפתיעה מליגת המשנה, אחרי שרק במחזור הקודם ספגה את הפסד הבית הראשון שלה בפרמיירליג מול צ'לסי.

בדקה ה-34 קיבלה קריסטל פאלאס פנדל מפתיע אחרי הכשלה של ריאן שואוקרוס על ווילפריד זאהה, החלוץ שמבוקש במנצ'סטר יונייטד. ג'רמיין אסטר ניגש לבעוט אך תומאס סורנסן הדף נהדר. אחרי 69 דקות עלו המארחים ליתרון מראשו של קנווין ג'ונס, החלוץ המצוין שהגיע ראשון לכדור קרן ונגח בעוצמה פנימה. בדקה ה-85 קיבלה שוב קיבלה קריסטל פאלאס פנדל ושוב היה זה ריאן שואוקרוס שהכשיל, הפעם את ג'ונתן. הפעם מי שלקח את הפנדל היה גלן מארי, שבעט בעוצמה וקבע שוויון דרמטי ששלח את המשחק להארכה.

הגיבור הגדול של ההארכה היה ג'וני וולטרס, הגיבור הטרגי של הקבוצה, שכבש צמד שערים עצמיים והחטיא פנדל במשחק הליגה האחרון בו הובסה הקבוצה מול צ'לסי. וולטרס תיקן בגדול עם שער יתרון בדקה ה-95. אותו וולטרס השלים צמד חלומי מבחינתו בדקה ה-110 כשבעט כדור חזק ברגל ימין לפינה השמאלית. קמרון ג'רום חתם את הניצחון עם שער נוסף ממש בדקה ה-120 של ההתמודדות. וולטרס העלה את קבוצתו לשלב הבא בגביע והשלים תיקון מבחינתו, אחרי עוגמת הנפש בליגה.

משחקים נוספים:

בירמינגהאם לידס 2:1

בורנמות' - וויגאן 1:0

בלקפול - פולהאם 2:1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully