וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: נס ציונה התאוששה ודרסה את קרית גת

מוליכת הטבלה הביסה את קרית גת 61:97, עפולה ונהריה נותרו צמודות אליה עם ניצחונות. גם יבנה וקרית אתא גברו על יריבותיהן

המחזור ה-13 בליגה הלאומית בכדורסל עבר הערב (שלישי) ללא הפתעות מיוחדות, כשכל קבוצות הצמרת עשו את העבודה. המוליכה, נס ציונה התאוששה מההפסד במחזור הקודם ומחצה את קרית גת, הפועל עפולה עשתה את העבודה בחוץ מול הפועל גליל עליון, נהריה המשיכה לדהור עם ניצחון על מכבי הוד השרון וגם אליצור יבנה השיגה ניצחון קליל על מכבי קרית טבעון. בתחתית, השיגה טבעון/מגידו ניצחון על כפר סבא, מכבי באר יעקב ניצחה ברמלה, בעוד קרית אתא גברה על עירוני רמת גן.

שחקן הפועל נס ציונה, גייב בלייר. ברני ארדוב
חזרו לעצמם, ובסטייל. בלייר/ברני ארדוב

עירוני נס ציונה - מכבי קרית גת 61:97

אחרי שנחלה הפסד בשבוע שעבר שעצר את רצף הניצחונות הנהדר, חזרה לעצמה הערב נס ציונה, ובגדול. שחקניו של נדב זילברשטיין דרסו ללא רחמים את האורחים מקרית גת, ושמרו על המקום הראשון בטבלה. המשחק היה של המארחים כבר ברבע הראשון, בו טסו ל-11:26, ולא הביטו לאחור. קרית גת לא ממש תפקדה בהתקפה, וברבע האחרון ראתה את נס ציונה לוחצת על הדוושה וחוצה את קו 30 ההפרש. גייב בלייר הוליך את נס ציונה עם 20 ו-13 ריבאונדים, בילאל בן הוסיף 19. לקרית גת: לני דניאל 16.

מכבי הוד השרון - עירוני נהריה 84:76

נהריה ממשיכה לדהור גם אחרי הניצחון על נס ציונה במחזור הקודם, וגם הערב שלחה מסר עם ניצחון על קבוצה נוספת מהצמרת, ועוד בחוץ. נייט מילר המשיך ביכולת הנהדרת שלו העונה, והוליך את האורחים ליתרון 6 אחרי שני רבעים, אבל הוד השרון לא ויתרה, ונותרה קרובה. נהריה נכנסה לקצב מצויין ברבע האחרון, מילר העלה אותה ליתרון 16, ומשם נותר למארחים רק לצמק עד לסיום. מילר סיים עם 22, 10 ריבאונדים ו-6 אסיסטים עבור המנצחים, דינמה אודיקוסה קלע 22 למפסידים.

הפועל גליל עליון - הפועל עפולה 95:70

מי שנכנסת להילוך גבוה במחזורים האחרונים היא הפועל עפולה, שלא רק נצמדת לנס ציונה בראש הטבלה, אלא גם מרשימה מאוד בדרך. הערב הביסו שחקניו של אבנר יאור את הקבוצה המדשדשת של זיו ברתנא בחוץ, בעיקר בזכות מחצית שניה נהדרת. גליל דווקא היתה חזק במשחק, ופיגרה רק בנקודה במחצית, אבל ריצת 16:31 של האורחים ברבע השלישי ו-17:26 ברבע האחרון חרצה את גורל המשחק. אנתוני פישר שוב היה מצויין עם 23 נקודות והוסיף גם 6 אסיסטים, לורנס ווסטברוק הוליך את גליל עם 20 ו-7 ריבאונדים.

אליצור יבנה - מכבי קרית ביאליק 67:89

איזה משחק מטורף היה הערב ביבנה. המארחים, שסובלים מחוסר יציבות בשבועות האחרונים, שוב התקשו בפתיחה, וראו את נועלת הטבלה נותנת להם פייט נהדר, בדרך לפיגור נקודה בלבד במחצית. אלא שאז הגיע הרבע השלישי. 7:33, זו הריצה של יבנה אחרי המחצית שפשוט היממה את האורחים, והכריעה את ההתמודדות. אלעד הופמן הוליך את קלעי יבנה עם 18 נקודות, 5 אסיסטים ו-5 ריבאונדים. לקרית ביאליק: מאט שיימס ושון לבנובסקי 16 נקודות כל אחד.

אלעד הופמן שחקן עירוני אשקלון. יותם רונן
רבע אחד הספיק. הופמן/יותם רונן

אליצור קרית אתא - עירוני רמת גן 62:68

בקרב מרכז הטבלה היתה ידה של קרית אתא על העליונה, אבל זה בהחלט לא היה פשוט. המארחים אמנם טסו ל-9:20 כבר ברבע הראשון, אבל נתקעו על 11 נקודות בלבד ברבע השני וראו את רמת גן מוליכה במחצית. האורחים שמרו על ההובלה גם ברבע האחרון, אבל שלשה של אייבורי קלארק וסדרת קליעות עונשין מוצלחת של אתא, לצד החטאות של האורחים סגרו סופית את המשחק. קלארק סיים עם 19 ו-7 ריבאונדים עבור המנצחים, עמית תמיר רשם 19 ו-10 ריבאונדים לרמת גן.

הפועל טבעון/מגידו - הפועל כפר סבא 78:88

ניצחון חשוב במיוחד עבור המארחים, שניצלו את ההפסד של קרית גת ליבנה כדי לקפוץ בחזרה מעל לקו האדום. מגידו שלטה כבר מהדקה הראשונה והוליכה ב-5 במחצית. אדם קונסטנטין נהנה ממשחק מצויין והשאיר את כפר סבא קרובה, אבל המארחים עלו ליתרון דו ספרתי ברבע האחרון ולא איפשרו לאורחים לחזור. גרג מארי הוליך את קלעי מגידו עם 29 נקודות ו-11 ריבאונדים, קונסטנטין קלע 30 והוריד 14 ריבאונדים עבור המפסידים.

אליצור רמלה - מכבי באר יעקב 80:77

הקבוצה של ירון אביב חזרה עם ניצחון חוץ גדול מול יריבתה לתחתית, אחרי משחק סוער במיוחד. באר יעקב ברחה ליתרון 15 כבר במחצית ונראתה בדרכה הבטוחה לניצחון, אבל אז התעוררה רמלה. המארחים החלו לנגוס בהפרש, ונקודות של טיל ורנון ואוהד כהן הורידו לנקודה בתוך הדקה האחרונה. ינעם אירם קלע שתי זריקות עונשין קריטיות, ולמארחים עוד היתה הזדמנות להשוות, אבל תמיר שמחוני החטיא שלשה על הבאזר. ג'רמיין הול הוליך את באר יעקב עם 23 נקודות ו-12 ריבאונדים, טיל ורנון רשם 31, 8 ריבאונדים ו-7 אסיסטים למפסידים.

ג'רמיין הול שחקן מכבי באר יעקב. ברני ארדוב
ניצחון חוץ חשוב. הול/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully