וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאור מליקסון: "יום מיוחד בשבילי, שמח על ההתקדמות"

הקשר בן ה-28 עבר בדיקות הרפואיות וחתם באופן סופי בוולנסיין: "היה לי כיף בוויסלה, מתרגש ומחכה לאימון הראשון"

עכשיו זה רשמי וסופי: מאור מליקסון עבר הערב (שלישי) את הבדיקות הרפואיות וחתם לשתי עונות וחצי בוולנסיין הצרפתית. זאת לאחר שנרכש על ידי הקבוצה הצרפתית תמורת 800 אלף יורו מוויסלה קרקוב הפולנית. מחר תערוך ולנסיין מסיבת עיתונאים, בה תציג את מליקסון והוא עשוי להשתלב כבר במשחק הליגה הקרוב מול אז'אקסיו.

מליקסון עצמו אמר לאחר החתימה לדף הפייסבוק של SCOUTPUSH: "יום מיוחד עבורי. אני שמח על ההתקדמות. היה לי כיף וכבוד לשחק בוויסלה קרקוב ואני מודה להם. אני נורא מתרגש וכבר מצפה לאימון שלי מחר". סוכנו דודו דהאן הוסיף: "מאור ואני מאושרים ואין לי ספק שזו לא התחנה האחרונה שלו באירופה".

שחקן נבחרת ישראל מאור מליקסון. קובי אליהו
תחנה אירופית שנייה. מליקסון/קובי אליהו

מליקסון בן ה-27 נרכש על ידי הקבוצה הפולנית בינואר 2011 מהפועל באר שבע ובעונתו הראשונה סחף את הקבוצה לאליפות והפך לאחד הכוכבים הגדולים בליגה הפולנית. בנוסף, הופיע עם הקבוצה אשתקד בשלב הבתים בליגה האירופית. בסך הכל הופיע לבש הקשר 63 פעמים את מדי ויסלה בכל המסגרות, כבש תשעה שערים והוסיף 19 בישולים. העונה כבש פעם אחת ובישל ארבעה, אבל קבוצתו סיימה סיבוב ראשון נורא ונקלעה לתחתית.

ולנסיין מדורגת במקום השמיני בליגה הבכירה בצרפת ובהמשך הערב תשלים את המחזור ה-20 בליג 1 במשחק חוץ נגד ניס. את הקבוצה מאמן הצרפתי דניאל סאנצ'ז (59) וכוכביה הגדולים הם אנתוני לה טאלק, גרגורי פוז'ול ומתיו דוסבי. מליקסון צפוי להיות הישראלי השני בליג 1 אחרי עדן בן בסט שעושה חיל בברסט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully