וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפא בניטס: "מצאנו את האיזון שחיפשנו"

המנג'ר הזמני של צ'לסי מרוצה מההתקדמות של הקבוצה שלו לפני המפגש מול סאות'המפטון (ד', 21:45, אין שידור)

אחרי ה-0:4 הענק בבריטניה סטאדיום מול סטוק סיטי במחזור האחרון, תחזור מחר (רביעי) צ'לסי לסטמפורד ברידג', שם תשחק מול סאות'המפטון, במסגרת משחק דחוי בשל ההשתתפות של הבלוז באליפות העולם לקבוצות. צ'לסי תנסה לנצח, על מנת לצמק את הפער ממנצ'סטר יונייטד הראשונה לכדי 11 נקודות, ותקבל את דמבה בה ופרננדו טורס, שהיו בספק לאחר פציעות קלות. יחד עם זאת, צ'לסי תצטרך להסתדר ללא ג'ון טרי, שעדיין לא כשיר לשחק, וללא שני הניגרים ג'ון אובי מיקל ו-ויקטור מוזס, שנמצאים עם נבחרתם בהכנות לאליפות אפריקה לאומות.

דמבה בה שחקן צ'לסי. AP
כשיר למשחק. בה/AP

"אני לא מסתכל על הטבלה בכל סוף שבוע. חשוב שנמשיך לנצח ונעשה את זה רק על ידי כיבוש שערים וכדורגל טוב", אמר המנג'ר הזמני של צ'לסי רפא בניטס, "הנתונים הם בסך הכל טובים: אנחנו כובשים שערים רבים ולא סופגים יותר מדי. זה האיזון שחיפשנו. אנחנו רוצים להוציא שלוש נקודות בכל משחק ורק אז נראה איפה אנחנו נמצאים בעוד כמה שבועות". אגב, המפגש האחרון בין השתיים נגמר בצורה מצוינת מבחינת אלופת אירופה היוצאת, שניצחה 1:5 בחוץ במסגרת הסיבוב השלישי בגביע מוקדם יותר החודש.

מנגד, סאות'המפטון מגיעה בסך הכל במומנטום חיובי מאוד, כשפרט לאותו הפסד בגביע לצ'לסי, היא לא הפסידה כבר בארבעה משחקי ליגה ברציפות. הקדושים סיימו בשלושה בתיקו, כולל מול ארסנל בבית ומול סטוק סיטי בחוץ, וניצחו 0:1 את אסטון וילה במשחק תחתית בסוף השבוע האחרון. סאות'המפטון במקום ה-15 עם 21 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully