וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סנדרו רוסל: "מקווה שגווארדיולה לא יקח לנו שחקנים"

נשיא ברצלונה חושש שמא המאמן האהוב מתכנן לקחת לקבוצתו החדשה מספר משחקניו לשעבר: "מקווה שהוא יתרכז באחרים"

בימים האחרונים מתחזקות ומתרבות השמועות סביב עתידו של פפ גווארדיולה. הבוקר (שלישי) פורסם בגרמניה כי באיירן מינכן הגיע לסיכום עם מאמן ברצלונה לשעבר, אולם באימפריה הבווארית מיהרו להכחיש זאת, וכמוהם גם הספרדי עצמו. "אני חושש שאנחנו לא מוכנים להגיב לשמועות הללו", אמרו בבאיירן, בעוד גווארדיולה הבהיר כי סיבת הימצאותו בגרמניה בימים האחרונים היתה חופשה פרטית.

מאמן ברצלונה, פפ גווארדיולה. GettyImages
תמיד היו לו יחסים טובים עם השחקנים. גווארדיולה בברצלונה/GettyImages

אלא שבין אם יעבור לגרמניה, לאיטליה או לפרמיירליג, בברצלונה חוששים שמא מאמנם המצליח ביותר ינסה לקחת איתו כמה מכוכבי הקבוצה. "עבור כל אוהדי הקבוצה זה יהיה מאוד קשה לראות את פפ מאמן קבוצה אחרת, אבל ניאלץ להתרגל לזה", אמר נשיא המועדון סנדרו רוסל לתחנת רדיו מקומית. "אני מקווה שהוא יתרכז בשחקנים אחרים ולא בשחקנים שלנו כשהוא יבנה את הפרויקט החדש שלו. יש לי ביטחון בשחקנים שלנו, ואני לא רואה אף אחד מהם שרוצה לעזוב".

אגב, באותו ראיון התייחס רוסל גם באופן פרטני למנצ'סטר סיטי, שכבר צירפה צמד מנהלים מברצלונה - צ'יקי בגיריסטיין ופראן סוריאנו. "סיטי החלה במתקפה לנסות ולקחת מאיתנו עובדים, ואני מדבר על אנשים מכל הרמות - לא רק שחקנים. זה לא הצליח להם, העובדים שלנו מרוצים כאן. הייתי רוצה שמערכת היחסים בין הקבוצות תהיה קצת יותר טובה ושקופה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully