וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומרי כספי: "המעבר של סקרמנטו לסיאטל שובר את הלב"

הישראלי שומר אמונים לקבוצתו הראשונה ב-NBA. הטקטיקה של יוטה נגד מיאמי: "הוצאנו את כולם חוץ מלברון מהמשחק"

עומרי כספי שב הלילה (בין שני לשלישי) לעיר בה פתח את קריירת ה-NBA שלו. הישראלי קיבל 11 דקות, השיב עם עשר נקודות וארבעה ריבאונדים, אולם לא הצליח למנוע מקליבלנד להפסיד 124:118. עוד לפני שריקת הפתיחה התבטא השחקן בנוגע לעזיבה של הקינגס את העיר בתום העונה לסיאטל, ונשמע מאוד סנטימנטלי.

עומרי כספי שחקן קליבלנד קאבלירס. AP
שומר אמונים. כספי/AP

"העיר הזאת צריכה קבוצה. יש כאן בסיס אוהדים מדהים", אמר כספי, שבילה במועדון את השנתיים הראשונות שלו בליגה הטובה בעולם. "כאן התחלתי את הקריירה, וזה כיף לחזור. יש לי כאן הרבה חברים והיתה לי חוויה מצוינת פה". לאתר הרשמי של קליבלנד הוסיף כספי: "זה שובר את הלב מכל מיני כיוונים שונים. לעיר, לקהל, לכולם. האוהדים כאן כל כך טובים, אנשים ממש אוהבים אותם. לא להיות יכול להגיע יותר לארקו ארינה, זה שובר את הלב".

גם מאמנו של כספי, ביירון סקוט, ששימש כעוזר מאמן של ריק אדלמן בסקרמנטו בין השנים 1998 ו-2000, חלק דיעה דועה: "יש לי זכרונות מתוקים מכאן. האוהדים היו מדהימים. בשנים האחרונות חשבתי שסיאטל תקבל עוד קבוצה, פשוט לא חשבתי שזה יבוא על חשבון סקרמנטו".

אוהד סקרמנטו קינגס נגד מעבר המועדון לסיאטל. AP
המעבר קשה לכולם. אוהדי סקרמנטו/AP

הטקטיקה של יוטה נגד האלופה

מיאמי רשמה הפסד רביעי בששת משחקיה האחרונים, כשנכנעה 104:97 בסולט לייק סיטי ביוטה. מסע החוץ של ההיט, יימשך ביום רביעי חמישי עם משחקים קשים לא פחות מול גולדן סטייט והלייקרס, והאלופה תהיה חייבת להתאושש במהירות. לברון ג'יימס סיים עם 32 נקודות, וכעת הוא צריך 18 נקודות בלבד כדי להגיע לציון דרך מרשים ולהפוך לשחקן הצעיר בהיסטוריה שמגיע ל-20 אלף נקודות. "לא היתה לנו מספיק אנרגיה", אמר קינג ג'יימס בסיום. "מול קבוצה כזו, עם קהל כל כך מדהים, אי אפשר לבוא ככה".

בצד השני, פול מילסאפ, שסיים עם 17 נקודות ותשעה ריבאונדים, הסביר את שיטת המשחק של הג'אז: "לברון השיג את המספרים שלו, ככה שלא ממש עצרנו אותו, אבל הוצאנו את כל שאר השחקנים מהמשחק. לא אפשרנו להם הזדמנויות שניות, וזה היה חשוב. שלטנו בקצב".

שחקן מיאמי היט לברון ג'יימס. רויטרס
אי אפשר לשחק ככה בסולט לייק סיטי. לברון/רויטרס

עוד בליגה

* בוסטון רשמה ניצחון שישי ברציפות, כאשר גברה על שארלוט 89:100 עם טריפל דאבל נוסף של רייג'ון רונדו. "יש לי מטרה על הגב שלי בכל משחק, אני פשוט מנסה לעשות את מה שאני עושה הכי טוב - להנהיג את הקבוצה ולקלוע כמה זריקות", אמר הרכז שסיים עם 17 נקודות, 12 אסיסטים ו-10 ריבאונדים. "לא היה כיף להפסיד, ועכשיו, כשאנחנו מנצחים, חדר ההלבשה הרבה יותר שמח. אנחנו מחייכים על המגרש".

* ההצגה העלובה של הלילה הגיעה בלי ספק מכיוונה של אטלנטה, שקלעה חמש נקודות ברבע הראשון, 20 במחצית ו-58 בסך הכל בתבוסה 58:97 לשיקגו. "זה היה מאוד, מאוד מביך. הגיע הזמן לזעזע. דברים ישתנו פה", אמר מאמן ההוקס לארי דרו. "אולי זו הכימיה. אני חייב למצוא דרך להחיות את הקבוצה הזו". ג'ואקים נואה, מהמצטיינים אצל הבולס, הסביר את התצוגה ההגנתית של קבוצתו: "בבוקר טום תיבודו השתגע עלינו באימון. לא רצינו שזה יקרה שוב".

* אוקלהומה סיטי היתה לקבוצה הראשונה העונה שמגיעה ל-30 נצחונות, אחרי 90:102. ראסל ווסטברוק וקווין דוראנט שוב סיפקו ערב התקפי מטורף, כאשר קלעו ביחד לא פחות מ-77 נקודות (הראשון עם 36, השני עם 42). "בעצם הפסדנו לווסטברוק ודוראנט", אמר מרצ'ין גורטאט. "מה כבר אפשר לעשות עם דוראנט? אולי לשבור לו יד או רגל? אי אפשר לעשות שום דבר. אפשר לעשות דאבל טים, טריפל טים, והוא עדיין יקלע".

שחקני אוקלהומה סיטי ת'אנדר קווין דוראנט, ראסל ווסטברוק. AP
אי אפשר לעצור אותם. ווסטברוק ודוראנט/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully