וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמיר הוכפלד: "נפתחה נגדי חזית ואני לא יודע למה"

היו"ר המתפטר של הפועל ירושלים כינס מסע"ת וסיפר: "בחודשיים האחרונים הרגשתי שאין לי גב לנהל את הקבוצה"

יח"צ - חד פעמי

היו"ר המתפטר של הפועל ירושלים, אמיר הוכפלד, כינס היום (שלישי) מסיבת עיתונאים בה הוא הסביר את הסיבות לעזיבתו את המועדון. כזכור, הוכפלד התנה לתפקיד לפני כחצי שנה בלבד, אבל ביום חמישי האחרון הודיע במפתיע שהוא מתפטר.


הוכפלד אמר: "לפני כחצי שנה הגעתי להפועל ירושלים וזו הייתה הגשמת חלום. לנהל את הקבוצה שאותה אני אוהד הייתה חלום חיי. רציתי להחזיר את הקבוצה להיות מפעל תרבותי. כשהגעתי המצב לא היה פשוט. החלפתי יו"ר דומיננטי, מחאת האוהדים הייתה בשיאה, הדירקטוריון היה מסוכסך, גומא אגייאר נעלם. ספונסרים רבים הודיעו שהם יסירו את התמיכה בגלל מה שהם הגדירו כאובדן הדרך.

"גייסתי ארבעה מיליון שקל, ספונסרים חדשים הצטרפו, כולם האמינו בדרך. בנינו תקציב יותר גדול ממה שהערכנו בהתחלה. דאגתי שתהיה קבוצה של בני אדם, של אנשים עם אופי מיוחד. ממחאת האוהדים עברנו לשיתוף פעולה שמעולם לא נראה לפני כן במועדון. האמנתי ואני עדיין מאמין שהקבוצה קודם כל שייכת לאוהדים. בתקופה שלי נמכרו יותר מנויים מבכל שנה אחרת, מיסדנו פעולות חינוכיות ביחד עם עיריית ירושלים, חוזק הקשר עם מחלקת הנוער. עמדתי בכל המטרות שהוגדרו לי ואני יוצא בראש מורם".

הוכפלד התייחס לסיבות לעזיבתו: "מה שחשוב זה לא אם ניסו להכשיל אותי, מה שחשוב זה מה שעשיתי. באיזשהו שלב הרגשתי שהיכולת שלי לעשות את הדברים הולכת ומצטמצמת ובגלל זה אני עוזב. בישיבת הדירקטוריון האחרונה אמרתי 'או שאתם מאמינים בי או שאני עוזב'. בחודשיים-שלושה האחרונים הרגשתי שאין לי את הגב. באתי לנהל את הקבוצה וברגע שזה לא הסתייע, הבנתי שאני צריך ללכת.

"אחר כך הדליפו נגדי שהעזיבה שלי היא בגלל פעולות חריגות שעשיתי. החטא הגדול והנורא שחטאתי בו הוא שהתרתי תשלום החזר נסיעות של 300 שקל לעוזרי המאמנים, שלא היה להם בחוזה. נפתחה נגדי חזית ואין לי מושג למה. הפועל ירושלים תמיד הייתה בית מבחינתי. השאלה היא למה לא רצו אותי. אני לוקח את זה לכיוון של אי ראייה באותה דרך. זה בטח לא בגלל היושרה האישית שלי. אני מאמין ומקווה שיום אחד יחזור שקט למועדון הזה ושהאהבה תחזור וגם תנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully