וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרק שארפ: "מכבי ת"א היא קבוצה לוחמת העונה"

15.1.2013 / 11:18

עוזר המאמן התייחס לניצחון על אשקלון ומתכונן לטיסה למוסקבה: "חימקי השיגה תוצאות טובות העונה, יהיה משחק קשה"

מכבי תל אביב התפנתה אתמול (שני) ממאבקי היורוליג וחזרה לליגה הישראלית כדי לגבור בקלות 59:80 על אליצור אשקלון ולעלות למאזן 1:12. הצהובים הוליכו רק 35:39 במחצית, אבל בשני הרבעים הבאים הבטיחו את הניצחון.

עוזר המאמן, דרק שארפ, אמר: "אלו תמיד משחקים קשים. היה לנו ניצחון גדול ביום חמישי, לכן אולי לקח לשחקנים זמן להיכנס למשחק. אולי צריך להודות לאשקלון כי היא העירה אותנו, השחקנים התעשתו ושיחקו חזק וככה צריך לשחק לפני חימקי מוסקבה ביום שישי".

עוזר המאמן הוסיף: "מכבי היא קבוצה לוחמת העונה. אם נמשיך להציג את הכדורסל אותו אנו רוצים כל העונה, דברים יסתדרו. ההתרשמות שלי היא שאנחנו עושים עבודה טובה. סיימנו את הסיבוב הראשון של היורוליג במקום הראשון ובליגה הישראלית אנחנו מנצחים. נכון שהפסדנו את שני המשחקים הראשונים בשלב הטופ 16 אבל זה קורה. העונה עוד ארוכה".

"אנחנו לא חושבים על הביקורות, אלא איך לנצח כל משחק", הוסיף שארפ, "אין לנו מה להתייחס לביקורות. אנחנו מנסים לעשות הכי טוב. לאף אחד שנמצא בחדר ההלבשה לא אכפת מהביקורות, אלא רק מלעשות את העבודה הטובה ביותר”.

דרק שארפ עוזר מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
"לא מתרכזים בביקורות, אלא רק בעבודה טובה". שארפ/ברני ארדוב

ביום חמישי תפגוש מכבי את חימקי מוסקבה והצהובים, שאמורים להמריא מחר למוסקבה, עקבו בימים האחרונים אחר ההתפתחויות בצל האיומים של השחקנים המקומיים לפתוח בשביתה. "אני לא נכנס לענייני השביתה. אנחנו רוצים להתרכז במה שאנו עושים ולהתכונן בצורה הטובה ביותר", אמר שארפ, "אני לא חושב שזה ישפיע על היכולת של חימקי כי ברגע ששחקנים דורכים על הפרקט, הם רוצים לנצח".

אגב, שחקני חימקי מוסקבה הבהירו שלמרות האיומים מלפני כמה ימים על כך שאם המשכורות המעוכבות לא ישולמו להם הם יחרימו את ההתמודדות ביום שישי, הם בכל מקרה מתכוונים להופיע למשחק. ויטלי פרידזון אמר: "לא נחרים את המשחק כי אם נעשה זאת, זה יהיה רע לכדורסל הרוסי. זה היורוליג, הבמה הכי ראשית באירופה. אבל אם לא נקבל משכורות, נחרים את המשחק הבא בליגה".

עוזר המאמן לא מקל ראש ביריבה: "חימקי מציגה תוצאות טובות העונה והיא יריבה לא קלה. כל משחק יהיה קשה, בטח כשמדובר במשחק חוץ. ביום חמישי, נגד פנרבחצ'ה/אולקר ההתקפה הייתה המפתח. מורן רוט משחק עם המון רצון, היו לו אימונים טובים כבר לפני משחק היורוליג האחרון וידעתי שהוא יצליח להציג את מה שהוא יודע. הוא לקח את ההזדמנות שהוא קיבל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully